Stuurberkrachtiging is echt nog steeds geen standaard, hoor... Zeker niet bij de kleintjes. Airbags ook vaak maar 2 bij de kleintjes. Bestuurder en bijrijder, verder niet. Die zal de Nano dan ook wel meekrijgen voor Europa.Ja die winnen ook gen schoonheidsprijs, maar hebben iig nog wat plofzakken hier en daar en stuurbekrachtiging....
Een smart ziet er in mijn ogen ook niet veilig uit en deze wordt zelfs in usa verkocht.Ziet er in mijn ogen naar westerse maatstaven niet echt veilig uit.
Zouden er dan niet teveel aanpassingen moeten komen om hem uberhaupt in nederland te mogen invoeren ??
Een smart ziet er in mijn ogen ook niet veilig uit en deze wordt zelfs in usa verkocht.Ziet er in mijn ogen naar westerse maatstaven niet echt veilig uit.
Zouden er dan niet teveel aanpassingen moeten komen om hem uberhaupt in nederland te mogen invoeren ??
Dan wil ik wel mededirecteur zijn169 als directeursauto....
Dat is het laat(g)ste wat ik ooit zou doen.Tja daar heb je gelijk in.
Nou sec6 met het importeursschap, en als t goed loopt plak je gewoon het alfalogo over dat van tata
Het argument 'ziet er niet veilig uit' doet me wel glimlachen. Wel eens een 75 of iets nog ouders opgevouwen zien worden...?
Net Buckler op 4 wielen.
Nog dichter bij huis: zie Corus, een onderneming van Tata Steel.Maar financieel zit Tata ook niet lekker. De verliezen in Engeland bij Aston Martin en Jaguar kosten een hoop geld ...