Gebruikersavatar
jaben
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 869
Lid geworden op: di dec 28, 2004 12:41
Locatie: Leiden
Contacteer: Website

Voor de Leienaar: Kees Omtzigt? OPGELOST!

do aug 14, 2008 20:04

Ik denk dat iedereen, zoals ik het altijd noem, z'n adresjes heeft voor zijn hobby. Onderdelen haal je hier, gereedschap daar, laten spuiten weer elders, lassen weer daar. Als je al langer met je hobby bezig bent vind je de beste adresjes door lang zoeken of bv via het forum.

Zo heb ik die ook. Ik prefereer de kleine bedrijfes waar een ouwe rot met veel verstand altijd voor je klaar staat. Misschien zijn ze niet altijd open of even goed bereikbaar, maar daar leer je mee leven. Van die bedrijfjes waar je begint met een bak koffie en "even" is er niet bij. Meestal sta je na een half uur of uur weer buiten. Je krijgt heel veel tips en over de prijs valt altijd te praten.

Veel beter dan die bekende grote bedrijven, waar je te veel betaald, geholpen wordt door een petje die liever aan z'n Slopel wil werken dan je te woord wil staan.

Zo ga ik in Leiden naar automaterialen Kees Omtzigt. Wim deed daar alles op z'n gemak en je ging altijd naar buiten met precies wat je nodig had. Daarnaast een eigen remservice, waar je al je remdelen en leidingen kon krijgen.

Dus vandaag maar weer eens naar Wim............................zaak leeg en vol met vage tweedehanjes van de buurman. Ik vragen waar Wim was gebleven..............."geen idee" was het antwoord.

Weet iemand wat er met het bedrijf is gebeurd? Ik hoop niet dat hij weg is. Dan zijn we weer zo'n heerlijk ouderwets bedrijfje kwijt, een goed gesprek, een bak koffie en de juiste prijzen.

groet Joris

P.S de site is er nog wel, maar geen nieuws, telefoon wordt niet opgenomen.

Al weer opgelost: zitten nu op de Rooseveltstraat 14-O tel: 071-5134422
Zit een raar verhaal achter, maar dat laat ik maar even in het midden. Het belangrijkste is dat ze er nog zijn.
Laatst gewijzigd door jaben op vr aug 15, 2008 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

Gebruikersavatar
Willem146_1.4TS
Member
Member
Berichten: 183
Lid geworden op: do dec 30, 2004 20:09
Locatie: Leiden

RE: Voor de Leienaar: Kees Omtzigt?

do aug 14, 2008 22:14

HE?????????????

Ja ik ging daar ook regelmatig naar toe,ging er al heen toen zaten ze nog op de Hoge Woerd :shock: eeeeeehhhhh 20 jaar geleden.....vroegher deden ze ook kop vlakken(gewoon in de zaak !!)

Aardige mensen,goeie info,hulpvaardig met veel kennis van zaken.

Verbaast mij ook en...........geen idee,zal binnenkort 's vragen bij garage Autom,zit daar vlakbij,die moeten het denk wel weten.

Grzzzzzzz Willem
Fiat 127 Brazil '86 1300

Gebruikersavatar
jaben
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 869
Lid geworden op: di dec 28, 2004 12:41
Locatie: Leiden
Contacteer: Website

RE: Voor de Leienaar: Kees Omtzigt?

vr aug 15, 2008 12:24

Ik zal ook eens bij ander bedrijven vragen of zij er iets vanaf weten.
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

Gebruikersavatar
Willem146_1.4TS
Member
Member
Berichten: 183
Lid geworden op: do dec 30, 2004 20:09
Locatie: Leiden

RE: Voor de Leienaar: Kees Omtzigt? OPGELOST!

vr aug 15, 2008 21:16

Okeeeeeeee verhuist dus met stille trom :jumping:

Naja in ieder geval valt dr nog steeds wat te halen :!:
Fiat 127 Brazil '86 1300

Terug naar “Het Forum Café”