Gebruikersavatar
Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8225
Lid geworden op: di apr 04, 2006 03:21
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

Re: Statement: Have no more fun!

vr jul 04, 2008 23:00

Effe wat anders, wij rijden met een bolide met een alfa romeo logo. Als alle "nep" alfa's afhaken, fwd en fiat na de 75 (zoiets was het toch), het zou mooi wezen. Een bestand van 3500 donateurs, wat zou er overblijven, als iedereen die een alfa romeo heeft die rwd echt alfa is zou blijven en de rest zou afhaken, blijft spettacolo een vrijdagavondje op circuit lelystad over met allemaal fijne rwd's( gebrek aan geld want er zijn niet veel donateurs). Mischien een 300 van de donateurs komt, de andere helft is onder constructie, durft het niet aan, of een V6 naar een locatie is te duur (benzine), daarentegen komen de fiats wel.

Fiats gaan met de tijd mee, nieuwe modellen, Alfa Romeo leeft voort, ons merk gaat 2100 in. Gezeik altijd over rwd, fiat echte alfa etc, een klein lijstje als je rwd fan bent en echte alfa-man (gestopt bij 1986):
-breedbeeld heb je niet, ouwe buis is beter
-mobieltje wat is dat ?
-waar is mijn twix, ik ken alleen raider
-you tube staat niet
-dvd-harddickrecorder, ik heb een betamax
-hyves, msn ?
-kantoortuin, flexplekken?
-klaverblaadje van 150 blz ?
-aids krijg je van bijen,
-internet, forums ?

Zal ik even doorgaan, stilstaan bij achteruitgang is degressie, doe vooral mee, ik heb een fwd en rwd, zoek het mooiste van beide werelden !


Wees eenkennig en get lost !
Niet zo serieus Kees... Het was, zoals sander inderdaad schreef, met een hele vette knipoog geschreven...het heette ook niet voor niets "roetwolken etc"....

Het SS dta je schetst lijkt op een Fiat Club Nederland meeting... :wink: Ons voorland?

Mijn lijstje...

-breedbeeld heb je niet, ouwe buis is beter - klopt... 2 stuks...
-mobieltje wat is dat ? - een wat?
-waar is mijn twix, ik ken alleen raider - eet ik geen van beide... maar ken ze wel...
-you tube staat niet - jakkes!
-dvd-harddickrecorder, ik heb een betamax - bandrecorders rule!
-hyves, msn ? hyves? da's toch voor bijen?
-kantoortuin, flexplekken? - ?????
-klaverblaadje van 150 blz ? - heb al jaren geen klaverblaadje meer :wink:
-aids krijg je van bijen, - zie je wel... toch weer die hyves... LEVENSgevaarlijk....
-internet, forums ? IEKS! Komt alleen maar ellende van...

:wink:
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Gebruikersavatar
Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8225
Lid geworden op: di apr 04, 2006 03:21
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

Re: Statement: Have no more fun!

vr jul 04, 2008 23:00

Effe wat anders, wij rijden met een bolide met een alfa romeo logo. Als alle "nep" alfa's afhaken, fwd en fiat na de 75 (zoiets was het toch), het zou mooi wezen. Een bestand van 3500 donateurs, wat zou er overblijven, als iedereen die een alfa romeo heeft die rwd echt alfa is zou blijven en de rest zou afhaken, blijft spettacolo een vrijdagavondje op circuit lelystad over met allemaal fijne rwd's( gebrek aan geld want er zijn niet veel donateurs). Mischien een 300 van de donateurs komt, de andere helft is onder constructie, durft het niet aan, of een V6 naar een locatie is te duur (benzine), daarentegen komen de fiats wel.

Fiats gaan met de tijd mee, nieuwe modellen, Alfa Romeo leeft voort, ons merk gaat 2100 in. Gezeik altijd over rwd, fiat echte alfa etc, een klein lijstje als je rwd fan bent en echte alfa-man (gestopt bij 1986):
-breedbeeld heb je niet, ouwe buis is beter
-mobieltje wat is dat ?
-waar is mijn twix, ik ken alleen raider
-you tube staat niet
-dvd-harddickrecorder, ik heb een betamax
-hyves, msn ?
-kantoortuin, flexplekken?
-klaverblaadje van 150 blz ?
-aids krijg je van bijen,
-internet, forums ?

Zal ik even doorgaan, stilstaan bij achteruitgang is degressie, doe vooral mee, ik heb een fwd en rwd, zoek het mooiste van beide werelden !


Wees eenkennig en get lost !
Niet zo serieus Kees... Het was, zoals sander inderdaad schreef, met een hele vette knipoog geschreven...het heette ook niet voor niets "roetwolken etc"....

Het SS dat je schetst lijkt op een Fiat Club Nederland meeting... :wink: Ons voorland?

Mijn lijstje...

-breedbeeld heb je niet, ouwe buis is beter - klopt... 2 stuks...
-mobieltje wat is dat ? - een wat?
-waar is mijn twix, ik ken alleen raider - eet ik geen van beide... maar ken ze wel...
-you tube staat niet - jakkes!
-dvd-harddickrecorder, ik heb een betamax - bandrecorders rule!
-hyves, msn ? hyves? da's toch voor bijen?
-kantoortuin, flexplekken? - ?????
-klaverblaadje van 150 blz ? - krijg al jaren geen klaverblaadje meer :wink:
-aids krijg je van bijen, - zie je wel... toch weer die hyves... LEVENSgevaarlijk....
-internet, forums ? IEKS! Komt alleen maar ellende van...

:wink:
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

Re: RE: Have fun!

vr jul 04, 2008 23:06

:idea: Zullen we weer eens een V6 versus turbo discussie beginnen, is alweer zo lang geleden? :lol: 8) :twisted:

Zo straks weer lekker :driving: in mijn RWD. :wink:
Nog beter een V6 met turbo is alfa ook niet vreemd hoor!

Zie mijn avatar, jammer dat er zo'n knake voorwielaandrijving op zit hahaha :wink:

Zelfspot heet dit...


Leuk item dit ik mag dat wel!

Dus als ik goed begrijp ZAAGAUTO kan ik beter in mijn FWD 916GTV achteruitrijden dan in mijn RWD Spider, althans met een betere beleving lees ik. :driving:
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8225
Lid geworden op: di apr 04, 2006 03:21
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

RE: Have fun!

vr jul 04, 2008 23:10

En nu allemaal LIEF zijn voor elkaar anders steek ik de fik in die Roemeense poster waar ik komende week wat over wilde schrijven in de Bananenrepubliek! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

IYFD!
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Have fun!

vr jul 04, 2008 23:23

En nu allemaal LIEF zijn voor elkaar anders steek ik de fik in die Roemeense poster waar ik komende week wat over wilde schrijven in de Bananenrepubliek! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

IYFD!
Niet te zwaar aan tillen...

Gebruik daar je bipolare multidirectionele STILL maar voor ;)

Gebruikersavatar
Erik127
Junior Member
Junior Member
Berichten: 77
Lid geworden op: ma apr 10, 2006 23:54
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

Re: RE: Have fun!

za jul 05, 2008 00:37

Ik rij ook land rover
Ik heb nog nooit (herhaal) nog nooit deze discussie gezien op het land rover forum.
Dat snap ik wel.


Ik mis overigens de 4WD Alfa's in de discussie
GT Junior 1300
156 SW

Gebruikersavatar
Posthumus
Guru
Guru
Berichten: 1287
Lid geworden op: di mei 03, 2005 21:09

RE: Have fun!

za jul 05, 2008 01:37

Dames en heren...

Ik presenteer u, de "anti-Alfa" :)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Posthumus op za jul 05, 2008 01:38, 2 keer totaal gewijzigd.
155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05

159 SW 1.7 TBi '09

Gebruikersavatar
edwin
Junior Member
Junior Member
Berichten: 70
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoofddorp
Contacteer: Website

RE: Have fun!

za jul 05, 2008 01:37

Code: Selecteer alles

-waar is mijn twix, ik ken alleen raider
ik vroeg laatst inderdaad om een raider ipv een twix

was gelukkig iemand van mijn leeftijd, dus ik kreeg wat ik wilde :)

Gebruikersavatar
veur t.s.
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 07, 2006 22:10
Locatie: Paramaribo en Assendelft

RE: Have fun!

za jul 05, 2008 02:40

Ik vind die diesel die in "mijn stadsbus" ligt wel lekker rijden alhoewel op aardgas ok goed rijdt en over waterstof maar te zwijgen, deze bussen hebben gelukkig wel allemaal RWD.
over alfa's dan maar voor mij persoonlijk gaat er niks boven de 75 zoals ik nu heb, en de '88er 33 1.7qv was ook wel top. De 145 en 146 vond ik maar niks maar mijn vrouw was er blij mee. Van de 156 1.8 ts 16v van mijn neef daar wordt ik ook niet echt warm of koud van als ik daar in rijdt.
Het meest opvallende is dat mijn beide favorieten geen stuurbekrachtiging hebben.
vroeger: Giulietta1.8, alfetta gtv2.0,2xgtv/6, 33 1.7qv '88, alfetta 1.8,alfa75 3.0, 33 1.7 qv, 146 1.6ie, 145 1.4ie
nu: alfa 75 1.6ie(2.0 ts)'90, alfa 33 1.7 8v '89, 147 1.6, 145 1.7 16v

Gebruikersavatar
Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 671
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:10
Locatie: Maarheeze
Contacteer: Website

Re: RE: Have fun!

za jul 05, 2008 08:12

.........Ik rij ook land rover. Ik heb nog nooit (herhaal) nog nooit deze discussie gezien op het land rover forum.
...........
Vreemd..........ik heb bij de Land Rover experience toch een keer een nieuwe Range Rover laten staan............""Wat.......is dit een 6 cilinder diesel?........dan is het geen Range Rover, heb je niets met V8?"

Kortom, in zo'n ding zou ik ook alleen maar een V8 willen.

Hoewel de Ford V6 conversie in een 88 Lightweight het ook best goed deed........;-)
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

Re: RE: Have fun!

za jul 05, 2008 14:35

Dames en heren...

Ik presenteer u, de "anti-Alfa" :)

Afbeelding

Hey da's de mijne....oh nee toch niet :wink: Wat een sukkel trouwens JTD embleem er op plakken zucht sportwagen of cabrio's horen geen diesel te hebben. Gelukkig snapte alfa dat tot GM in beeld kwam!
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Dominic
Guru
Guru
Berichten: 1090
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:09
Locatie: Belgie

Re: RE: Have fun!

za jul 05, 2008 16:12

.........Ik rij ook land rover. Ik heb nog nooit (herhaal) nog nooit deze discussie gezien op het land rover forum.
...........
Vreemd..........ik heb bij de Land Rover experience toch een keer een nieuwe Range Rover laten staan............""Wat.......is dit een 6 cilinder diesel?........dan is het geen Range Rover, heb je niets met V8?"

Kortom, in zo'n ding zou ik ook alleen maar een V8 willen.

Hoewel de Ford V6 conversie in een 88 Lightweight het ook best goed deed........;-)
zie je dat het gezeik alleen maar bij alfa rijders is :lol: :lol: :lol: :lol:

Terug naar “Het Forum Café”