Moeten onzin topics tellen voor de klavers?

Ja natuurlijk, ik wil zoveel mogelijk klavers
26%
22
Geen mening
23%
20
Nee, zo verliest de klaver z'n betekenis
51%
44
 
Totaal aantal stemmen: 86
Jorix

Onzinposts tbv Klavers

di jan 04, 2005 10:09

Mensen,

Ik begrijp dat het even slikken is. Het moet vast net zo voelen als toen je van de oudste van de basisschool overging naar het brugpiepertje op de middelbare school. Van 5 klavers terug naar 1 mager klavertje...
Echter moeten we er voor waken dat de klavers niet gaan staan voor de hoeveelheid onzin die je uit kan kramen. Als je onzin wilt posten, dan kan je dat beter doen op forums die daar wel voor bestemd zijn (fok, flabber, etc, etc)

Onzintopics en/of -posts die ik tegenkom worden direct weer verwijderd. Dit betekent dat de klavers die je hiermee eventueel verdiend hebt, ook weer komen te vervallen. Laten we samen voorkomen dat dit forum binnen een maand al vervuild is! Het moet wel leuk blijven tenslotte.

Wil je melding doen van een onzintopic waar je je aan stoort? Laat het mij gerust weten op de anonieme kliklijn ;)


Greetz,
Jorix

*edit*: Poll toegevoegd
Laatst gewijzigd door Jorix op wo feb 09, 2005 23:47, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Maxtor
Guru
Guru
Berichten: 1705
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:50

di jan 04, 2005 10:17

Dat vind ik een goeie Jorix!!

Of is dit nu een onzin post :lol:
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

Jorix

di jan 04, 2005 10:18

Nee hoor, je mening ergens over geven is nooit een onzin. 8)

Gebruikersavatar
GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2393
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Elsloo,Limburg

di jan 04, 2005 10:29

@Jorix;

Het wordt nu dus echt tijd voor het puntensysteem! :wink:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Jorix

di jan 04, 2005 10:40

Staat gepland voor het tweede kwartaal van 2005. Voorlopig nog niet dus ;)

Gebruikersavatar
Alfa
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 625
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Leidschendam

di jan 04, 2005 10:52

Jorix ik weet niet of dit de juiste weg is. Een enkeling heeft slechts de klavertjes frustratie en om daar nou zo'n poeha over te maken, met beoordelingssystemen en wat voor ongein meer. Er zijn al teveel regeltjes in Nederland :!:

Als je post krijg je klavertjes...BIG DEAL! Zo is het systeem nou eenmaal. Als wat er staat je niet bevalt lees je het toch lekker niet :!: Ik krijg bij censuur toch associaties met ministers Donner en Remkes en daar word ik niet bepaald vrolijk van :(

Vrijheid blijheid....dat is toch ook de reden dat we Alfa rijden :!:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Gebruikersavatar
Emilio
Guru
Guru
Berichten: 1023
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:43
Locatie: Almere

di jan 04, 2005 11:03

En ik dacht dat het cafe een plek was om zin en onzin met ekaar te delen. Leed en lol, frustatraties en fasinaties....
Dat deed ik gisteren. En nu is het weg.
Best wel flauw jongens.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Jorix

di jan 04, 2005 11:10

@Alfa: Ik begrijp je punt. Alleen ben ik niet van mening dat dit censuur te noemen is. Bij censuur denk ik toch eerder aan het wegfilteren van meningen die niet aansluiten bij het beleid. In dit geval haal ik alleen de posts weg die totaal niets toevoegen en waar dus ook niemand op zit te wachten, behalve de poster zelf (die krijgt tenslotte de klavers).

In de toekomst gaan we toch naar een ander systeem, dit omdat hier veel vraag naar is. Met dat andere systeem kan je je punten verdienen door inhoudelijk te reageren. Je krijgt deze punten dan toegewezen door de overige gebruikers.

Ik zal even een Poll toevoegen aan deze topic, zodat iedereen z'n mening kan geven.

Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

di jan 04, 2005 11:23

He ik heb als eerste gestemd, krijg ik nu een extra klaver? :wink:

-of was de webmaster me voor?-
Laatst gewijzigd door dibro op di jan 04, 2005 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not easy, being green (kermit)

Gebruikersavatar
Emilio
Guru
Guru
Berichten: 1023
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:43
Locatie: Almere

di jan 04, 2005 11:24

Ik laat het verder rusten. Ik kom toch wel tot de 50 van daag of morgen.
Zal ook mijn frustraties over de klavertjes niet meer delen.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Gebruikersavatar
Alfa
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 625
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Leidschendam

di jan 04, 2005 11:30

Filteren=censuur

Censuur is in een vrije maatschappij verwerpelijk :!:

Ieder heeft recht op zijn eigen mening hoe onzinnig die ook in de ogen van een ander mag zijn :!:

Woorden doen geen pijn :wink:

Overigens is het ook wel zo dat ook al zijn de onzin postings inhoudelijk niet interessant ze vaak wel een glimlach op je gezicht zetten en dat kun je van een gemiddelde nieuwsbericht niet zeggen 8)
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Gebruikersavatar
Alfa
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 625
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Leidschendam

di jan 04, 2005 11:31

Ik laat het verder rusten. Ik kom toch wel tot de 50 van daag of morgen.
Zal ook mijn frustraties over de klavertjes niet meer delen.
Deel gerust je frustraties....het is ook JOUW forum :wink:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Jorix

di jan 04, 2005 12:20

@Alfa:

Filteren = censuur. Als je het zo stelt, dan censureren we inderdaad. Maar censureer je dan ook niet je email? Het lijkt me dat je ook daar alle spam buiten de deur wilt houden, toch?
Iedereen heeft inderdaad recht op zijn mening en mag deze dan ook hier neerzetten, geen probleem. Graag zelfs. Dit forum kan niet bestaan zonder de gebruikers en hun gedachten.
Woorden doen geen pijn, mits goed geformuleerd. Anders kunnen zelfs woorden je goed pijn doen.
En natuurlijk is het soms leuk om te zien als iemand wat onzinnigs plaatst, zolang het maar niet uit de hand loopt.
De huidige nieuwsberichten zijn absoluut om te huilen, daar wordt geen mens vrolijk van. Het enige dat je uit deze nieuwsberichten kan opmaken is dat we het hier zo slecht nog niet hebben.

@Emilio: Zoals Alfa ook zegt: Frustraties en meningen zijn altijd welkom. Ik doel vooral op de posts als "Nog drie posts en dan heb ik weer een klaver verdiend" en "Hier ook nog maar een reply doen, dan heb ik straks nog een klaver".


Maar goed, mocht het zo zijn dat het overgrote deel van de gebruikers het niet eens is met deze beslissing, prima. Ik zit hier om het jullie naar de zin te maken, niet om jullie weg te jagen. Zoals ik al zei: De gebruikers maken het forum!


Greetz,
Jorix

jantje toot

di jan 04, 2005 12:50

hoe gaat dat nieuwe punten systeem dan werken ik typ iets en er zit meteen een poll aanvast dat je een punt kan geven tussen de 1 en een 10 dat gaat dan toch nooit werken of ben ik de enigste die zo denkt

mvg jan

Jorix

di jan 04, 2005 12:54

@jantje toot: Die twijfel heerst bij mij ook. Maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Het is inderdaad de bedoeling dat een onderwerp of antwoord beoordeeld kan worden. De gemiddelde beoordeling bepaalt dan je 'rating' wat weer klavers oplevert.

Terug naar “Het Forum Café”