Giulia555

RE: Imola: Ferrari on his way back?

zo okt 09, 2005 12:20

........en rijdt één (nou ja twee) Renault(s) voorbij.....respect!!!!
Laatst gewijzigd door Giulia555 op ma okt 10, 2005 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8220
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

RE: Imola: Ferrari on his way back?

zo okt 09, 2005 19:41

Mooie race met een nog beter einde...Ferrari rijdt nog géén deuk in een opgewarmd pakje boter ](*,)
4.7 sec laten liggen op 1 ronde is gewoon schandalig en merkonerend :roll:

Hopelijk gaat het volgend jaar een héél stuk beter met het Rode Team.

Durf het woord Ferrari bijna niet meer in de mond te nemen :cry: :cry: :cry:

Gebruikersavatar
ravado
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3900
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:04
Locatie: home is where you dig it

Re: RE: Imola: Ferrari on his way back?

zo okt 09, 2005 20:20

Mooie race met een nog beter einde...Ferrari rijdt nog géén deuk in een opgewarmd pakje boter ](*,)
4.7 sec laten liggen op 1 ronde is gewoon schandalig en merkonerend :roll:

Hopelijk gaat het volgend jaar een héél stuk beter met het Rode Team.

Durf het woord Ferrari bijna niet meer in de mond te nemen :cry: :cry: :cry:
he kom op zeg :wink: 7 vette jaren en dan nu 1 jaartje minder.....volgend jaar weer gillende 2.4 liters V8-en...... 8)
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8220
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

RE: Imola: Ferrari on his way back?

zo okt 09, 2005 20:23

Hoop het voor ze [-o<
Zover terugvallen is niet helemaal normaal......
Aan het eind van een seizoen nog steeds een groot verschil dan is er structureel is niet in orde lijkt me :?

Gebruikersavatar
ravado
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3900
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:04
Locatie: home is where you dig it

RE: Imola: Ferrari on his way back?

zo okt 09, 2005 20:26

ja dat is waar. verkeerde aero. keuze gemaakt ......zeggen ze :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8220
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

Re: RE: Imola: Ferrari on his way back?

zo okt 09, 2005 20:31

ja dat is waar. verkeerde aero. keuze gemaakt ......zeggen ze :wink:
Eerst in de kranten liggen schreeuwen dat het een bandenprobleem is...
En vervolgens toch dan toch hand in eigen boezem durven steken.....ik weet het niet meer :?
Kan gewoon moeilijk geloven dat ze zover zijn teruggevallen :shock:

Tis gewoon geen topteam meer....ze rijden bijna voor spek en bonen.

Gebruikersavatar
Sinus 2600 Spider
Guru
Guru
Berichten: 1075
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:32
Locatie: Hooge Zwaluwe

RE: Imola: Ferrari on his way back?

zo okt 09, 2005 22:28

Maar al met al vond ik het toch een mooie race.

En dan de A1 GP. Iemand nog gekeken? Jos was weer goed bezig. Start was wat minder maar verder klasse!!
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

Gebruikersavatar
GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2393
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Elsloo,Limburg

RE: Imola: Ferrari on his way back?

ma okt 10, 2005 00:10

Ja, en hij had ook nog een onterechte Stop and Go penalty. :twisted: :twisted:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Gebruikersavatar
SQUADRA LEO
Guru
Guru
Berichten: 1314
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11

RE: Imola: Ferrari on his way back?

ma okt 10, 2005 00:18

Afbeelding

Een kwestie van tijd !!



Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Gebruikersavatar
matra sports
Guru
Guru
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:19

RE: Imola: Ferrari on his way back?

ma okt 10, 2005 13:00

Ik ga zekers naar de race van komend weekend kijken :shock: . Lag afgelopen zondagochtend lekker in bed naar de GP Japan te kijken. Zo moesten ze allemaal zijn :thumbs:
Jammer dat de Fia Alonso benadeelde en dat Kimmi weer eens een verse motor nodig had....
Desalnietteplus ben ik tevreden met het resultaat. Tsja, en die ene inhaalaktie in de ...R bocht.. :lol: :lol: :lol:

Frari komt er weer bovenop :wink:

Ruud33 16V

RE: Imola: Ferrari on his way back?

ma okt 10, 2005 15:13

Tja was weer een mooi autosportweekendje alleen idd weer balen van die stop en go van Jos en dat Pakistan hem eraf kegelde en de afgeslagen motor... kortom, Jos wederom the klos... die man heeft ook altijd pech, maar desondanks weer goed gereden!!

F1 eindelijk weer een race waarin werd ingehaald, das lang geleden!!! Toch weer een oude bekende baan waar een mooie GP plaatsvindt.

Kweet ook niet waar het bij Ferrari aan scheelt, zoudenhet de banden zijn? de aerodynamica, Schumi?? Of van alles een beetje... Ik ben er echter bang voor dat ook volgend jaar niet al te best zal worden. Kweet niet waarom maar heb zo'n gevoel dat de combi ferrari schumi gewoon voorbij gestreeft is door Renault Alonso en Kimi McLaren. Ik hoop dat schumi weer meedoet in 2006 maar ben er niet gerust op en dan komt die massa daar nog eens bij. Ik was nooit een fan van Barrichello maar of massa nou zoveel beter is... ik hoop het.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2261
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:21

RE: Imola: Ferrari on his way back?

ma okt 10, 2005 20:43

Staat de Ferrari dit jaar niet op de cruise control??? Men heeft al zoveel gewonnen en teveel willen winnen is nu eenmaal onsympathiek , men is uit de GWPC gestapt, er komen weer nieuwe reglementen, wellicht een breuk in de toekomst met de constructeurs die zelf een kampioenschap op zullen starten, Ferrari is ongekend aan het lobbyen, trekken, duwen, pushen, kietelen om Valentino Rossi in de Ferrari te hijsen en men in bezig dus met de periode na MS etc. etc.

Het bedrijf staat als een huis en lijkt me dat Ferrari geen moeite heeft om de beste mensen
aan te trekken. Het lijkt me dat vele mensen liever voor Ferrari willen werken als voor .....

Meneer Todt geeft aan Ferrari jarenlang verdwaald was in de mist. Hij heeft het over periode
tussen 1979 en de Gouden Eeuw maar volgens mij is Ferrari nooit lager als vierde/vijfde geeindigd in het constructeurskampioenschap en nu eindigt Ferrari als derde. Echt slecht is het dus nooit gegaan.

Gebruikersavatar
matra sports
Guru
Guru
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:19

RE: Imola: Ferrari on his way back?

ma okt 10, 2005 21:21

Ik ben geen grote Ferrari fan, maar beter een Ferrari dan menig ander merk voorin. En zoals Bert ben ik ook van mening dat het niet slecht gaat, maar minder goed. Dan kan gebeuren. Als ik echter kijk naar het gat tussen Michael en Barri vind ik wel dat Schumacher het lang niet slecht gedaan heeft dit jaar. En derde bij de constructeurs en wellcht nog een derde plek voor Schumacher.

Aanstaand weekend de laatste race met v10 motoren...

Giulia555

RE: Imola: Ferrari on his way back?

di okt 11, 2005 08:03

Ferrari heeft een structureel geld probleem bij de F1 afdeling.....zelfs zo erg dat ze een heleboel race spulletjes en memorabilia hebben moeten verkopen onlangs. Het plafond an de hemel is bereikt en ze kunnen gewoon niet zo heel veel meer ontwikkelen als enkele jaren geleden....

Gebruikersavatar
duke
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 619
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:13
Locatie: België

RE: Imola: Ferrari on his way back?

di okt 11, 2005 10:31

Ik heb ook al gehoord dat het met Ferrari slecht gaat en wel om 3 redenen. Ten eerste is het niet zeker dat Marlboro sponsor blijft van Ferrari door de tabakswet. Want wat heb je er nu aan als je zit te sponsoren terwijl je geen reclame mag maken? Ten tweede zit Fiat, de grote geldbron voor Ferrari, nog steeds in de rode cijfers. En ten derde, Vodafone de belangrijkste sponsor van Ferrari wil wel blijven sponsoren maar tegen een veel lagere prijs. Het ergste van al is dat deze woorden uit de mond kwamen van Jean Todt.
Alfa Romeo: It sounds like a million dollars, and looks like ten million

Terug naar “Het Forum Café”