Gebruikersavatar
diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2180
Lid geworden op: wo okt 19, 2005 21:39
Locatie: Trans-Axel City 130 km van Zolder.
Contacteer: Website

Spee ff door de plee..

di dec 11, 2007 21:39

75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Gebruikersavatar
Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2452
Lid geworden op: do apr 21, 2005 20:29
Locatie: Utrecht

RE: Spee ff door de plee..

di dec 11, 2007 22:07

Aah, die goede oude Ted, noem z'n naam niet waar auto journalisten bij zijn, want die kunnen em wel schieten :lol:
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Gebruikersavatar
van G
Guru
Guru
Berichten: 1352
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:01
Locatie: Zeeuwsch-Vlaanderen

RE: Spee ff door de plee..

di dec 11, 2007 23:21

Als hij echt zo'n nobel doel nastreeft met zijn flitskasten zouden ze wel op andere locaties staan :idea:

Uitgezonderd langs het kanaaltje in Emmercompascuum :wink:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

greyhound

RE: Spee ff door de plee..

di dec 11, 2007 23:35

Ik snap persoonlijk die hysterie tegen Andre en Koos niet zo. Er zit nog steeds een aan en uitknop op jullie tv als jullie deze mensen niet willen zien. Ook zouden we ALLEMAAL ons netjes aan de snelheid kunnen houden. En snelheidscontroles niet nodig? Och, laatst scoorde vlakbij mij in de buurt in een straat waar je maar 50 mag een dame met een VOLVO V70 beladen met drie kinderen nog even 87 (na correctie). Onnodig te vertellen dat desbetreffende dame voorzitster van het committee tegen de onbeschofte hoge snelheden in haar straat was. Jazeker, deze dame reed te hard in haar eigen straatje.
Ik kijk vrijdag weer vrolijk naar Koos en Andre en ook zondag.

Forza FWD!!!!

Greyhound :D

Gebruikersavatar
Rainier155
Guru
Guru
Berichten: 1636
Lid geworden op: ma jan 02, 2006 00:45
Locatie: Berkel Enschot

RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 00:07

Ik vind Koos Spee ook een achterlijke idioot, die gast had 67 jaar geleden in duitsland moeten leven met zijn gezwets, kon ie mooi in uniform op de eerste autobahn het verkeer regelen.
Verder een uitstekende column imho. 8)

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 01:19

Ik snap persoonlijk die hysterie tegen Andre en Koos niet zo. Er zit nog steeds een aan en uitknop op jullie tv als jullie deze mensen niet willen zien. Ook zouden we ALLEMAAL ons netjes aan de snelheid kunnen houden. En snelheidscontroles niet nodig? Och, laatst scoorde vlakbij mij in de buurt in een straat waar je maar 50 mag een dame met een VOLVO V70 beladen met drie kinderen nog even 87 (na correctie). Onnodig te vertellen dat desbetreffende dame voorzitster van het committee tegen de onbeschofte hoge snelheden in haar straat was. Jazeker, deze dame reed te hard in haar eigen straatje.
Ik kijk vrijdag weer vrolijk naar Koos en Andre en ook zondag.

Forza FWD!!!!

Greyhound :D
Mensen die 87 rijden waar je 50 mag mogen gepakt worden, dat is niet de reden dat er wat mis is met Spee. Maar mensen pakken die 84 rijden (na correctie) waar 80 is toegestaan, op een weg die is ingericht voor 120, daarmee is wel iets mis. En dat gebeurt structureel.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 08:17

Kortzichtig populistisch geleuter. Koos Spee mag helemaal geen beleid maken, dat moet het kabinet doen. Muren/vangrails plaatsen betekent dat je elke dag kamikazepiloten hebt die zicht te pletter rijden waar anderen weer opklappen, om maar niet te spreken over de files die zoiets veroorzaakt. Andere maatregelen worden door de schrijver van het artikeltje niet genoemd. Begrijp me goed, ik vind de heer Spee buitengewoon onsympathiek en ik vind dat er grote hiaten in zijn redenaties en motivaties die hij op de televisie bezigt zitten, maar dit artikeltje is door een HAVO 4 leerling in een proefwerk tekstverklaring onderuit te halen.

Gebruikersavatar
ravado
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3900
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:04
Locatie: home is where you dig it

Re: RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 09:09

Kortzichtig populistisch geleuter. Koos Spee mag helemaal geen beleid maken, dat moet het kabinet doen. Muren/vangrails plaatsen betekent dat je elke dag kamikazepiloten hebt die zicht te pletter rijden waar anderen weer opklappen, om maar niet te spreken over de files die zoiets veroorzaakt. Andere maatregelen worden door de schrijver van het artikeltje niet genoemd. Begrijp me goed, ik vind de heer Spee buitengewoon onsympathiek en ik vind dat er grote hiaten in zijn redenaties en motivaties die hij op de televisie bezigt zitten, maar dit artikeltje is door een HAVO 4 leerling in een proefwerk tekstverklaring onderuit te halen.
:lol: heeeel goed WhizzMan :thumbs:
Ik heb ook niets met Koos Spee en zijn uit te voeren beleid
MAAR wat er in deze column (eigenlijk verdient de tekst het woord column niet eens) staat raakt kant noch wal.


(Tedje zal wel een boete (84 ipv 80) gehad hebben en dat is inderdaad niet leuk.....
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 09:36

@whizzMan/Ravado: precies.

Ik ga nog liever een kop koffie met Spee drinken dan met frustraat-in-het-kwadraat Sluymer. Die kan niet anders dan schelden en trappen.

Gebruikersavatar
Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2452
Lid geworden op: do apr 21, 2005 20:29
Locatie: Utrecht

RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 12:28

Ted heeft ooit eens een boekje geschreven over hoe slecht de autoindustrie zou zijn en vooral wat voor een corupte boel autojournalisten zouden zijn. Toen dit boekje uit kwam had ik in eerste instantie verwacht een schokgolf door de autojournalistiek te zien. Helaas was dit boekje eigenlijk vooral een slechte caberet show op papier, een hoop getrap en gescheld, maar allemaal halve waarheden en geen bewijzen.

Hij is niet uit de autojournalistiek gestapt, hij is eruit getrapt, zijn auto stukjes waren namelijk net zo beroerd. Misschien dat je met wat googlen nog wat vind van zijn naam, maar veel zal t niet zijn. Voor wie wil, ik heb t boekje thuis.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Gebruikersavatar
midi
Member
Member
Berichten: 240
Lid geworden op: di jan 23, 2007 20:36
Locatie: alkmaar

RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 16:25

Ik vind dat je die man (koos) weinig kan verwijten, en hij heeft vaak nog gelijk ook! je wordt tenslote niet gedwongen om een overtreding te begaan. Neemt niet weg dat het een uit de hoogte lullende vent is!!

Ik vind het grote probleem bij de overheid liggen... Wat die lui uithalen is eigelijk schandalig. Een prent van 120 euro is niets....alsof je het over een paar knikkers hebt, de bpm op auto's de benzine prijs met zijn accijns... en de boetes worden nog duurder. Ik vraag er niet om om elke dag 2 uur in de file te staan dat is pure noodzaak!! en ook daar mag je straks voor betalen!! Alsof er mensen zijn die er voor de lol in staan....spijt mij maar ik zie geen mensen met een caravan s'morgen in de file staan.....zovan kom we gaan op vakantie laten we nog een spitsje mee pakken lekker voor het vakantie gevoel :? dus ook dat is gewoon het uitbuiten van auto rijdend (en werkend!!!!) nederland.

Kan Koos weer mooi van betaald worden :wink:

Gebruikersavatar
diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2180
Lid geworden op: wo okt 19, 2005 21:39
Locatie: Trans-Axel City 130 km van Zolder.
Contacteer: Website

RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 19:01

In een ideale wereld gaat wegenbelasting naar de wegen, milieuheffingen naar het milieu, steunen goede doelen de minder bedeelden... en zakt Koos Spee met z'n geleuter heel diep in de stront...
Laatst gewijzigd door diele op wo dec 12, 2007 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

RomusTS
Member
Member
Berichten: 116
Lid geworden op: ma mar 28, 2005 11:33
Locatie: Zwolle

Re: RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 19:27


Uitgezonderd langs het kanaaltje in Emmercompascuum :wink:
Kanaal A is dat ;)

Of kom jij ook uit Emmen e/o omstreken?
RomusTS // ex Alfist!
Rollin'in a '07 Seat Leon 1.9 TDI Businessline

cmva
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 846
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 17:53
Locatie: Westdorpe
Contacteer: Website

Re: RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 19:28

Vond t wel een geschikte peer, die Ted, heb jaren geleden een bestelbus vol unieke folders ,persmappen etc gehaald bij m
Ed
Laatst gewijzigd door cmva op wo dec 12, 2007 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.

greyhound

RE: Spee ff door de plee..

wo dec 12, 2007 20:08

Voor onze Helmondse vriend.

Je moet Koos Spee niet uitmaken voor alles wat rot is. Jij, grote held, wil ik wel eens zien als je weer eens voor de zoveelste keer een stelletje intelligente mensen uit een wrak moet zagen die met zeer hoge snelheid een boompje bezochten. Misschien moet jij maar eens mee gaan zagen, maar gezien je beperkte woordkeuze lijkt me dat ook niet verstandig.
Voor de anderen: Het is natuurlijk lullig als je voor 4 kilometer (dan heb je dus 8 kilometer te hard gereden) geverbaliseerd wordt. Echter, ergens moet een grens liggen. Als je die grens bij 88 kilometer gaat leggen, dan zitten jullie te mopperen dat je een prent hebt gekregen omdat je 94 reed en voor je het weet zit je aan de 300. Het is nog steeds jullie eigen rechtervoet en niet die van Koos of Adri van der Toorn.

Groetjes,

Greyhound :D

Terug naar “Het Forum Café”