Als ik 4 cilinders wil rijden stap ik wel in de auto......Helaas 2 cilinders te weinig en de 'spreekwoordelijke' betrouwbaarheid van een *ahum*Italiaanse schone...
Grtz,fRank
Neehee! Vierzilinders zijn voor motorfietsen, auto's hebben 6 of meer cilindersAls ik 4 cilinders wil rijden stap ik wel in de auto......Helaas 2 cilinders te weinig en de 'spreekwoordelijke' betrouwbaarheid van een *ahum*Italiaanse schone...
Grtz,fRank
Ik ben 1.85m en zit er (voor een racer) best goed op.leuke fiets!! Ik vind het zo jammer dat die italianen niet een fiets maken voor grotere bestuurders... Ik heb op een Duc. altijd het gevoel dat ik echt op een brommertje rond rij....
Dan hebben de jappanners daar meer rekening mee gehouden..
maar desalniettemin een helel lueke gooi en smijt fiets.....
p.s. Hoe Lang Blijven Die Banden Zo Maagdelijk???
enne Pirelli Corsa's zijn helemaal ideaal om op een Duc. te leggen; dan rij je de rubberen krullen op je banden en dat is echt vet!!
Wat een vette Duc zeg![]()
Die komt ik straks ff van dichtbij bekijken
Neehee! Vierzilinders zijn voor motorfietsen, auto's hebben 6 of meer cilindersAls ik 4 cilinders wil rijden stap ik wel in de auto......Helaas 2 cilinders te weinig en de 'spreekwoordelijke' betrouwbaarheid van een *ahum*Italiaanse schone...
Grtz,fRank