Gebruikersavatar
Alfa90_Buttje
Full Member
Full Member
Berichten: 261
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:53
Locatie: Friesland
Contacteer: Website

RE: Wat zijn reacties van omstanders op jullie AR's??

za feb 19, 2005 20:46

Ik ben inmiddels aan mijn elfde Alfa toe maar bijna altijd commentaar, maar daar sta ik ver boven en reageer niet eens. Eén keer heb ik het wel heel erg bont meegemaakt:
ik sta geparkeerd in de binnenstad van Alkmaar voor een kleine boodschap en als ik later terugkom zie ik dat er een fiets tegen de zijkant mijn Giulia is gezet. Tegelijkertijd ontwaar ik de eigenaresse die haar voordeur opendoet en vraag of zij dit normaal vind.
Ik krijg snauwend te horen dat het toch maar een ouwe auto is (blauw kenteken).
Niet dat er iets is gebeurd maar zo werk je zinloos geweld in de hand? :evil:
Ik had die fiets leren vliegen :lol:
== >> www.alfa90.nl << ==

jan bert

RE: Wat zijn reacties van omstanders op jullie AR's??

za feb 19, 2005 22:06

collega met oude roestige 525i: kom op jan bert, wedstrijdje?? ik neem je te grazen want ik heb een automaat?!?! :?

niet op ingegaan natuurlijk.

voor de rest vaak toch positief. mijn oude sportwagon 33 lag wat moeilijker. mensen begrepen die auto niet: "nu nog een golden retriever en je leven is compleet!!"

Gebruikersavatar
Rens 1.7QV
Guru
Guru
Berichten: 1238
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:21

Re: RE: Wat zijn reacties van omstanders op jullie AR's??

zo feb 20, 2005 12:21

Ik ben inmiddels aan mijn elfde Alfa toe maar bijna altijd commentaar, maar daar sta ik ver boven en reageer niet eens. Eén keer heb ik het wel heel erg bont meegemaakt:
ik sta geparkeerd in de binnenstad van Alkmaar voor een kleine boodschap en als ik later terugkom zie ik dat er een fiets tegen de zijkant mijn Giulia is gezet. Tegelijkertijd ontwaar ik de eigenaresse die haar voordeur opendoet en vraag of zij dit normaal vind.
Ik krijg snauwend te horen dat het toch maar een ouwe auto is (blauw kenteken).
Niet dat er iets is gebeurd maar zo werk je zinloos geweld in de hand? :evil:
Ik had die fiets leren vliegen :lol:
En daarna de eigenaar van de fiets erachteraan. :P . Als me dat zou overkomen zou ik toch ook wel een beetje pissig worden.

Rens
164 TS '97
33 1.7 QV '89

Gebruikersavatar
Alfa33
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 728
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:30
Locatie: Amsterdam

RE: Wat zijn reacties van omstanders op jullie AR's??

zo feb 20, 2005 14:26

Heb een paar keer de vraag gehad of de 33 te koop was.......Dan voel je je best gevleid.
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

Terug naar “Het Forum Café”