Even naar een Gtv 916 gaan kijken die eind deze week deze kant uitkomt, weet nog niet wat ik er mee ga doen maar hij stond daar zo zielig alleen

Nee, ik had blijkbaar 'enkel' het vertrouwen verdiend om het contact aan te mogen zetten@Sergio: ook gereden?
Ik overweeg juist om ze er maar onderuit te halen, want heb ze nog niet nodig gehad dit seizoen.De winterbanden er maar eens ondergezet, het is tenslotte al de 2e helft van februari......
Volgende week naar Tirol anders had ik ze er waarschijnlijk de hele 'winter' niet onder gedaan.....
Vorig jaar heeft t heel maart gevroren en gesneeuwd...Ik overweeg juist om ze er maar onderuit te halen, want heb ze nog niet nodig gehad dit seizoen.De winterbanden er maar eens ondergezet, het is tenslotte al de 2e helft van februari......
Volgende week naar Tirol anders had ik ze er waarschijnlijk de hele 'winter' niet onder gedaan.....
Jammer maar begrijpelijkNee, ik had blijkbaar 'enkel' het vertrouwen verdiend om het contact aan te mogen zetten@Sergio: ook gereden?en zo het dashboard te bewonderen.
Maar serieus: de 4C stond in de pas opgeleverde showroom met glimmende vloeren, rijden was er niet bij.
Als ik niet naar Oostenrijk zou gaan volgende week, dan had ik ze er niet eens ondergedaan deze winter. doe het altijd pas als het nodig is.Ik overweeg juist om ze er maar onderuit te halen, want heb ze nog niet nodig gehad dit seizoen.De winterbanden er maar eens ondergezet, het is tenslotte al de 2e helft van februari......