Zodadelijk de 75 maar eens aan de druppellader hangen het ziet er naar uit dat het nog een paar dagen droog blijft

Je gaat de rode schorsen?? En de Sud??Vandaag de Giulietta naar de schuur gebracht. Morgen Weekers van de laatste €120 euro beroven; lambal.
Niet de rodeJe gaat de rode schorsen?? En de Sud??Vandaag de Giulietta naar de schuur gebracht. Morgen Weekers van de laatste €120 euro beroven; lambal.
Jij blijft gewoon Pekel en Weekers trotseren!!Niet de rodeJe gaat de rode schorsen?? En de Sud??Vandaag de Giulietta naar de schuur gebracht. Morgen Weekers van de laatste €120 euro beroven; lambal.De Sud zijn de kosten ook niet echt met 730 kilo, maar de Sei moet ik echt een gaatje (gat) voor gaan regelen want zoveel geld naar die bodemloze put gooien is echt een doodzonde.
In de regel een klein printspoortje op die weerstandpack, welke fungeert als een soort van thermozekering. Vrij eenvoudig te controleren door spanning rechtstreeks op de motor aan te bieden.Een ventilatormotortje in een 75 is hetzelfde als in een 116-Giulietta geloof ik?
Dan gok ik versleten koolborsteltjes in die ventilatormotor zelf of een doorgebrand weerstandje buiten dat apparaat (als ik mij goed herinner zit dat links daarvan, zo'n soort printplaatje van koper. Als de krulletjes ergens doorgebrand zijn dan weet je al genoeg.)