Ik heb nog wel een jong delta-tje staan. goed techtyl olie en benzine voeren en je ziet 'm groeien! Gelijk oversteken.Iemand interesse in een 33 P4?

Ik heb nog wel een jong delta-tje staan. goed techtyl olie en benzine voeren en je ziet 'm groeien! Gelijk oversteken.Iemand interesse in een 33 P4?
deur = 800 euroDat ziet er al een stuk beter uit, Gerwin! Is het wel een beetje te doen om een deurtje te vinden (tegen een schappelijke prijs)?
Voor 800 euro is deze vast nog wel recht te krijgen? Ik weet dat je al een deur hebt, maar er is allicht iets mee te doen met deze.deur = 800 euroDat ziet er al een stuk beter uit, Gerwin! Is het wel een beetje te doen om een deurtje te vinden (tegen een schappelijke prijs)?
(of zoeken en zoeken en zoeken op elke site die je maar kan verzinnen en dan heb je misschien net als mij heel veel geluk om er 1 voor minder te vinden)
imitatie spul is er wel vodoende tegen redelijk normale prijzen, maar dan heb je wel polyester wat ik niet wilde (omdat het niet zo strak is als standaard)
oude gaat ook zeker niet wegVoor 800 euro is deze vast nog wel recht te krijgen? Ik weet dat je al een deur hebt, maar er is allicht iets mee te doen met deze.deur = 800 euroDat ziet er al een stuk beter uit, Gerwin! Is het wel een beetje te doen om een deurtje te vinden (tegen een schappelijke prijs)?
(of zoeken en zoeken en zoeken op elke site die je maar kan verzinnen en dan heb je misschien net als mij heel veel geluk om er 1 voor minder te vinden)
imitatie spul is er wel vodoende tegen redelijk normale prijzen, maar dan heb je wel polyester wat ik niet wilde (omdat het niet zo strak is als standaard)
Niks mis met een RS MkII toch? Er zijn bread and butter Foci en er zijn saaie Deltae.ga je nu een focus met een delta vergelijken?? )
Niks mis met een RS MkII toch? Er zijn bread and butter Foci en er zijn saaie Deltae.ga je nu een focus met een delta vergelijken?? )
Dat terzijde; mooie auto! Ik geniet.