Enige voordeel van die opwinding is dat het lekker warm wordt in de auto

Die mensen heb je inderdaad ook ertussen rijden, en ja, dat is inderdaad minder geslaagd. Alleen hebben we het dan over uitzonderingen en niet over 90% van Nederland.Je hebt een verschil tussen voorzichtig zijn en bang zijn. Ik zeg dit ook niet omdat ik mezelf de meest briljante chaufeur van Nederland vind, maar omdat die angsthazen uiteindelijk alleen maar voor meer gevaar zorgen door plotseling remmen etc.. Gewoon rustig blijven, geen gekke dingen doen en vooral niet plotseling remmen of aan je stuur trekken, dan gebeurd er niks...maar dat is nu precies wat die angsthazen wel doen.Als je op een plotseling spiegelglad stuk snelweg opeens over vier wielen wegglijdt heb je aan die slipcursus ook niet meer zoveel hoor.Die 90% hoeft niet thuis te blijven maar moeten gewoon een schop onder hun hol krijgen dat ze niet zo bang moeten zijn. Een slipcursus verplichten voor het rijbewijs lijkt me een goed begin.
Wees nou maar blij dat mensen wat voorzichtiger zijn dan anders, dat voorkomt een hoop ellende. JUIST bij die mindere helden in het verkeer.
als je mn bella maar niet aantiktIk hoop dat het morgen onderweg naar de nieuwjaarsreceptie een beetje te doen is.
Het parkeerterein aldaar mag van mij trouwens wel vol liggen met sneeuw,nietwaar sieger???
Nee, dat hoef je niet uit te leggen...........maar mag wel!!! Het verhaal achter het plaatje is altijd leuk!!Het hele weekeinde met de Bert in de Ardennen aan het spelen geweest... Hoef denk ik niet uit te leggen hoe dat was.
Foto's..: KLIK
Sfeerimpressie:
plaatjes