Arjen artc 155

RE: Strenge vorst verwacht!

wo jan 07, 2009 17:26

Ja dat van mij is echt puur bij 1800 toeren... gelukkig 8) En is voor alsnog geen oplossing voor... behalve misschien de nokkenasversteller...

Njah... succes met oplossen :lol:

wouter75
Full Member
Full Member

Re: RE: Strenge vorst verwacht!

wo jan 07, 2009 17:32

Morgen zouden we ook naar blokzijl maar dit hebben we afgelast ivm voorspelde ijzel of sneeuw en hogere themperaturen
donderdag zijn de vooruitzichten weer ok met zon :D
smorgens vroeg weg rijden en smiddags lekker achter de buis naar het open Nk loeren :wink:
veel plezier :thumbs:

grt rogeralfa :driving:
Nou ik ben geweest het was mijn eerste natuurijs tocht ooit. Fantastisch wat een spektakel om er al te komen, angstig naar de temperatuur meter kijken of deze de 0 graden niet zou passeren. Maar goed toch gestart en gelijk de gang er goed in om voor het dooien terug te zijn :? op de tocht van 35 km heb ik ongeveer 3km echt goed ijs gehad 10 km rdelijk en de rest was gewoon om te huilen. Plassen op het ijs, bij klunplaatsen files wat verontrusten gekraak opleverde :roll: :shock: . Onderweg ijzel, kortom echt leuk :D . Dus niet gestempeld maar de vaart er goed in met z'n drieen, bij aanvang hadden we nog het idee om 2 rondjes te doen, maar dat hebben we laten varen. We waren toch nog in 1.5 uur rond. Een tweede rondje zat er niet in want deelnemers werden gelijdelijk door gelaten naar de gevaarlijke klunplaatsen :!: . Nu maar even goed ijs opzoeken op ijsbaan twente. Als ik jouw was zou ik morgen lekkervroeg gaan dan heb je nog goed ijs, Veel schaatsplezier. ik ben morgen mijn ploegmaatjes aanmoedigen op het NK :D

Wouter
alfa-75 epoca 1.8ie katloos (project)

alfa155stephan

Re: RE: Strenge vorst verwacht!

wo jan 07, 2009 17:33

Ja dat van mij is echt puur bij 1800 toeren... gelukkig 8) En is voor alsnog geen oplossing voor... behalve misschien de nokkenasversteller...

Njah... succes met oplossen :lol:
ja thnx ik hoop er vrij snel weer in te rijden, vervangend vervoer is op deze manier ook niet echt gratis :P

Terug naar “Het Forum Café”