Deze is zo lelijk dat ik 'm bijna al weer leuk vind:
jeetje, krijg gelijk zin om weer mr bean te gaan kijken

altijd dubbel liggen van het lachen als hij met zijn mini zo eentje van de weg duwt!!
Deze is zo lelijk dat ik 'm bijna al weer leuk vind:
TVR is geweldig! Al die auto's zijn zo extreem, origineel en totaal compromisloos, heldhaftig gewoon! In ruil daarvoor schijnen ze vrij slechte auto's te zijn, maar wat zou het... beter in stijl op de vlochtstrook dan rijdend in een Slopel... toch?Volgens sommigen lelijk maar ik vind het fantastisch!!!! Jullie mening?
Ben persoonlijk helemaal niet weg van Ferrari 360/Enzo/Mondial. Alleen de modellen zoals de Daytona en 550/575 spreken mij aan.
Toch is dat deze niet. Dit is een Reliant Regal Supervan III (bestel uitvoering dus), net zoéén als in 'only fools en horses' van de BBC.
jeetje, krijg gelijk zin om weer mr bean te gaan kijken![]()
altijd dubbel liggen van het lachen als hij met zijn mini zo eentje van de weg duwt!!
Hoe halen ze het in hun hoofd om daar een 2cv en een R4 tussen te zetten.... Sukkels!Het eindhovens dagblad doet online een verkiezing tot lelijkste auto:
http://angel.regioportals.nl/jcp/site/l ... iezing.php
Er staan overigens (uiteraard) geen Alfa's tussen de keuzemogelijkheden.
Ben benieuwd wat de toepasselijke prijs zal zijn....
Nee joh, dat is een prototype van de Alfa (Brabham BT46) Formule 1!!Ahem, uitlaatje.....
sommige auto's zijn daar ook helemaal niet voor bedoeld. die moeten gewoon goedkoop zijn, uit te breiden met wat accessoires. brommobielen zijn ook zonder passie ontworpen maar er zitten wel spoilers en lichtmetalen velgen op (raar, mensen willen dat nou eenmaal, ze zijn bijna even duur als een smart) Jeremy Clarkson is echt een verwaande kwast, dat hij in zijn theatrale stijl een goeie auto kapot slaat met een moker verbaast me niet. Het is de man die zijn GT40 naar de fabriek terug bracht vanwege het (nb in engeland achteraf ingebouwde) alarmsysteem.. zonder passie,bezieling en liefde.