Ik ben vandaag op de weeribben geweest en vond het ijs er niet echt goed de dooi van afgelopenzondag is niet voldoende geweest om er een glad ijsvloertje van te maken. We zijn daarna door gereden naar het nannewiid, daar is het ijs veel beter. Morgen ga ik de blokzijlermerentocht rijden. Gelukkig kan ik met schaatsvrienden mee rijden en kan mijn 75 pekelvrij blijven en op zich is een v70 met stoelverwarming niet echt verkeerd met dit weer. Ik heb der zin in. Ik zal morgen de even mijn mening geven over de ijskwalitiet.Totaal geen problemen met dit weer![]()
Heerlijk zonnetje en lekkere droge vrieskou
je kunt ook kiezen voor 3 maand storm en regen zoals gewoonlijk![]()
maarja ik ben dan ook een schaatsliefhebber "vroeger"altijd lange baanwedstrijden gereden
waarbij de 1500 meter al een marathon was![]()
In 1985 de elfstedentocht gereden en later 3 keer in oostenrijk de alternatieve gereden.
dus laat maar komen dat ijs, donderdag duiken we voor een dagje diep de weeribben in bij giethoorn![]()
als je dat nog nooit hebt gedaan weet je niet wat je mist, geloof me maar net zo leuk als met de sprint op het circuit rondscheuren
maar alles op zn tijd dus ijs weg gaan we weer liffies bouwen daarna wat aanpassingen aan de sprint doen en dan ook weer heerlijk scheuren met dat ding![]()
Alle winterliefhebbers geniet ervan het zo weer voorbij![]()
grt rogeralfa
Groeten Wouter