Dat daarbij af en toe vergissingen gemaakt worden, soit, het is nu eenmaal mensenwerk.
Dat dingen soms wat ondoordacht gebeuren, ook dát kan ik begrijpen. Een advertentie weghalen waarin een houten stoel te koop wordt aangeboden? Zou ik ook gedaan hebben. Ik bedoel, hoe flauw moet het worden allemaal... Zou ik dat ook doen als die advertentie min of meer als pamflet, als vlammend protest, is bedoeld? Ik weet het niet. Misschien niet. Maar dat doet hier niet zo ter zake.
Tot zover snap ik Dink dus best.
Maar...

Dit kan in mijn ogen dus écht niet door de beugel:
Onacceptabel.de originele tekst wordt aangepast... de titel wordt aangepast..
Punt.
Geen discussie over mogelijk.
Als je, als moderator, van mening bent dat bepaalde topics - om wat voor reden dan ook - niet mogen/kunnen, dan staan in mijn optiek twee instrumenten tot je beschikking: een slotje (zonder verder tekstueel te marchanderen!) of het hele (!) topic verwijderen. Meer niet. En dan bij voorkeur pas nadat je de topicstarter - via pb - van je voornemen in kennis hebt gesteld, ofschoon ik me realiseer dat dat laatste in de praktijk niet altijd haalbaar is (de topicstarter kan met vakantie zijn, of het ingrijpen kan een ultiem urgent karakter hebben).