Bizar? Eigenlijk triest. Overigens wilde verkoper kenteken niet delen voor het goede, hogere doel: Archivio storico dell’Alfa 155. Schande! Waarom ben ik ineens blij voor zijn ex? Maar niet getreurd, data uit advertentie gematched met het datawarehouse van het archief. En het kenteken is ...... :-) Nou moet ik zeggen dat het spotten van advertenties met plastic-kentekens eigenlijk ook best wel een beetje bizar en triest is ...
Logisch. Het woord "fijn" staat dan ook met stip op nummer 1 in de woordenschat van tjoenies. Handig, is nl. maar 1 lettergr ... eh moeilijk woord ... :emotisjon:
handerlaars kenteken en een autobedrijf op de achtergrondBizar? Eigenlijk triest. Overigens wilde verkoper kenteken niet delen voor het goede, hogere doel: Archivio storico dell’Alfa 155. Schande! Waarom ben ik ineens blij voor zijn ex? Maar niet getreurd, data uit advertentie gematched met het datawarehouse van het archief. En het kenteken is ...... :-) Nou moet ik zeggen dat het spotten van advertenties met plastic-kentekens eigenlijk ook best wel een beetje bizar en triest is ...