@Michel : Tja, als je ziet waarvoor wel reclame mag worden gemaakt.....pffffffff....
Spa rules !
1) omdat ik iedere zondag mijn zaterdag avond kloffie in de was kan doen omdat het stinkt, ik weet uit Californie dat het ook gezellig in een kroeg kan zijn zonder roken.@Maarten Bijlsma
Nou????? waar is die belerende toon voor nodig???
Het is slecht voor de gezondheid, maar dat weet iedereen al, zelfs ik
Misdadig ?NOU???
vertel dan eens meneer de
alcohol zuipende
misdadige
in de studenten-tijd gebleven
middelbare jongere?
remmen voor 'Oranje'?? bij een AA nummer geeft Dré juist een dot gas extra...Oh ik dacht dat je het over dat remmen voor oranje had ?
![]()
Nou je kan me van alles noemen maar ik ben bepaald niet links en ik heb een pleuris hekel aan roken! Vind een manier om te roken zonder een ander ermee lastig te vallen en je mag je rustig van mij dood roken maar dat kan nou eenmaal NIET!ik heb er niet zo'n moeite mee. een café zonder rokers zou ik zelfs ongezellig willen noemen. gewoon een beetje aanpassen hier en daar. het is een hetze geworden ( hype ook... ). zal wel uit de linkse hoek komen
In Ierland is het tegenwoordig ook gezellig nààst de kroeg...In Ierland is het reuze gezellig in de kroeg en daar is het roken dus verboden! Kun je ook een hapje eten zonder dat het naar rook smaakt!
Ja gezellig als je binnen zitIn Ierland is het tegenwoordig ook gezellig nààst de kroeg...In Ierland is het reuze gezellig in de kroeg en daar is het roken dus verboden! Kun je ook een hapje eten zonder dat het naar rook smaakt!
Bedankt voor het aanbod maar dan kan ik zelf ook welvoor alle niet rokers: ik wil best wel bij de stoplichten even het achterbandje voor jullie laten roken hoor, ik deel die rook graag.
Inderdaadook terwijl je stil blijft staan en opschakelt naar 2 en 3 en 4e versnelling??
![]()
maar we zijn het eens dat DAT de rook is waar we van houden??