Laat de ISP nog maar eens een ander switchpoortje of een andere switch proberen, het is nog steeds schering en inslag met de packetloss.
Idem
Maar als ik de test der testen doe, staat er nog steeds (na verloop van tijd) OK
http://www.monitoringservice.nl/quickte ... 544&r=1805
De test zegt dus niet alles ?
De test zegt inderdaad niet alles, in die zin dat je hem precies op de juiste tijd moet uitvoeren. De test moet beginnen en eindigen tijdens de "hik". Wanneer je het full strike timeout resultaat wilt hebben, lukt dat meestal niet door hier gewoon het forum te bezoeken en wanneer hij blijft hangen de test op te starten. Je bent dan namelijk meestal al te laat. Hij doet er wel even over, maar uiteindelijk krijgen alle testpunten nog net op tijd allemaal verbinding voordat er een timeout optreedt, omdat de site weer terug is. Ik heb me er speciaal op gericht om een aantal van deze resultaten te krijgen, door het testscherm open te zetten en vervolgens onder een andere tab maar een beetje op het forum heen en weer te blijven klikken. Wanneer er een hik is merk je het dan direct en kan je op tijd de test opstarten om een fraai rijtje timeouts als resultaat te krijgen.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos