Van het weekend zitten MP-en op zoek naar de mooiste varianten van "marktpraats"....
Op dit moment gaat de eerste plaats zonder meer naar ene DJ uit Biddinghuizen...
Een bloemlezing...
mooije honde karetje in vorm van een huis 2 vaken
hallo ik heb hier nog een hondekaretje in een vorm van een huis met 2 deuren en 2 vaken voor 2 hondeverlichting moet nog aangeslooten worden ziten nieuwe verlichting op de voor kaben van het kasje voor naar de auto onbreek graag bieden
ale kapen voor hysong sense rus kleur blauw
hoi ik heb nog een voor kap zij kapen koplamp met kap graag bieden ik heb nog meer onderdeelen mail me maar als je iets zoek
voor fork met sparbord kleur blauw voor hysong sensen rus
hoi ik heb nog een voor vork met sparbord en remschijf en kilometerkabel en rem meganis me sparbord is blauw graag bieden
freem met kenteeker en motor honda fsx
hallo ik heb hier nog een freem met motor en 2 bande mis aleen de kapen en zadel motor loop goed als je een kabel boom aan sluit loop die heel mooi graag bieden
wielcas verbreeders voor golf2
hallo ik heb nog 4 wielcas verbreeders voor een golf 2 graag bieden en zoek je nog meer onderdeelen
mail ma ik heb veel onderdeelen
voor wiel met velig voor een hyosung sense rush
hallo ik heb nog een voor wiel en velig voor een sense rush graag bieden
aucu heelemaal goed
hallo ik heb hier nog een goeje aucu voor de scoeter graag bieden
knipolichten links en rechts voor het is voor een hyosung se
hallo ik heb nog een rechter en linker knipolicht compleet voor een hyosung sense rus en ik heb nog meer onderdeelen en een freem met kenteekers graag bieden
budiezit voor een hyson sense rus
hallo ik heb nog een budiezit voor een hyson sense rus en nog veel meer onder deelem graag bieden en als je iets nodig heb
mail je ma
Ik heb mijn moeder gemailed... maar die weet nergens van!
Een 14-jarig jongetje die z'n crossbrommer meuk aan het ruimen is? Daar lijkt het niet op... die hand is ouder...

Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...