Ik zocht eigenlijk op stuk, hahahahaha.naar wat voor auto's kijk jij???Geen idee wat hier nou kaput is, maar iig de moeite waard:
de stop zeter om de motorstop tezeten is stuk maar is geen probleem auto rijd verder goed![]()
![]()
Ik zocht eigenlijk op stuk, hahahahaha.naar wat voor auto's kijk jij???Geen idee wat hier nou kaput is, maar iig de moeite waard:
de stop zeter om de motorstop tezeten is stuk maar is geen probleem auto rijd verder goed![]()
![]()
okee, niet zo gek dat je dan bij deze auto uitkomtIk zocht eigenlijk op stuk, hahahahaha.
en "Ik heb twee extra onderhouds boeken er bij"....oei, niet veel geld voor deze alfa.... euh.. tja, welk type eigenlijk?? (145 of een GTV)![]()
http://link.marktplaats.nl/226656795
Whahahaha, die is niet verder gekomen dan groep 3 schat ik...“hallo ik sag dat u nog kuip werk hat van een kawasaki is het nog heele maal goet en wat voorn prijs heeft u daar op kan ik u daar over op bellen gr x”
Weet je zeker dat er geen Zaagauto onder stond?geen advertentie, maar ik kreeg dit in mijn emailbox als reactie op wat kappen die ik te koop heb staan voor een kawasaki zxr:
(zijn naam even weggelaten om privicy redenen)
“hallo ik sag dat u nog kuip werk hat van een kawasaki is het nog heele maal goet en wat voorn prijs heeft u daar op kan ik u daar over op bellen gr x”
Weet je zeker dat er geen Zaagauto onder stond?
Weet je zeker dat er geen Zaagauto onder stond?
Groetjes,
Marc
Ligt er aan waar je hem precies voor nodig hebt...Ben ik de enige die bij dit soort letterkundige tuning steevast naar een tissue grijpt? :-)