Renault en iets Italiaans (als je er één hebt, mag je van mij ook een topic openen):Kunnen we gewoon niet beter een nieuw onderdeel van het forum starten waarin, niet direct gerelateerde auto's besproken kunnen worden ?
Supermooi model overigens ... hadden ze bij Renault toendertijd maar zoiets moois gecreeerd
Techniek is door Alfa overgenomen, dus er is een heel mooie linkook mensen met technische kennis van de 155Q4 zal ik in het cafe mijn project bijhouden...
Lancia heeft zelf ook een halfslachtige poging gedaan daar een sedan versie van te maken...Ik heb de integrale variant met kofferbak en waarschijnlijk de best onderhouden Q4 van Nederland.
Leuk zo'n hatchback 155.
Hoho.... Lancia had wel degelijk een bloedmooie sedan versie van de delta in die tijd. Een prisma, welke ook als (HF of integrale 4wd?) geleverd werd, zei het zonder 16V turboLancia heeft zelf ook een halfslachtige poging gedaan daar een sedan versie van te maken...Ik heb de integrale variant met kofferbak en waarschijnlijk de best onderhouden Q4 van Nederland.
Leuk zo'n hatchback 155.
De Alfa versie is beter gelukt idd.