Ik vind de antwoorden wat uitgebreid voor een gesloten vraag. Ik vind JA!
Er is kennis nodig van Alfa Romeo, sterker nog er is wat communicatiekennis nodig in de eerste 3 rubrieken, wat handelskennis in de daaropvolgende 3 en wat technische kennis in de Technische hoek..Voor de allerlaatste is wat racekennis noodzakelijk..
Ach, dan komen we weer op het forumbeleid en dat is er domweg niet (dit is een constatering en geen aanval op wie dan ook!!)
We zien met de stille trom moderators gaan en komen, ze worden niet aangekondigd en niet afgekondigd
Zaag je bent een beste gozer, beetje apart, maar dat mag ik wel...De moderators doen hun best...daar ga ik van uit!
en nu??
Ik snap je boosheid, snap ook dat je je Ferrari zooi kwijt wilt ..... en in die optiek doen de moderators niet anders dan jij: ze willen het ook kwijt
Lijkt me dat iemand jou benadert achter de forumcoulissen en jullie weer vriendjes worden, tuurlijk is je content Alfa content en zijn we allemaal content met jou... en dat willen we zo houden dus komt het vast goed!
Wat Roy al zei ...adem in... adem uit... adem in...adem uit....alfa erin ferrari eruit... adem in adem uit ...adem in...adem uit....adem in...adem uit....adem in...adem uit....adem in...adem uit....