155 staat netjes in de garage hier, maar ik krijg m'n baas niet zover dat -ie er op de zaak ook eentje neerzet

VOchtvreter, goed ideeEen vochtvreter wilde bij mijn 33 altijd goed helpen tegen vocht binnen de auto.Ik hoop vooral dat de binnenkant van mn voorruit van de 155 niet weer onder een dikke laag ijs zit...dat had ik vorige week. Was ik toch wel eventjes mee zoet zonder het dashboard zeiknat te laten worden!
Voor het invetten van m'n deurrubbers heb ik high-tef oil gebruikt.
Als tie ut nie doet bel ik morgen gewoon de ANWB.....
al heb ik heel vaak in gesprek als ik de ANWB bel....
wel bakje met vocht elke rit eruit halen, het vocht wat verzameld wordt is bijtend en tast (be)kleding aan!! (ook tus oppassen voor je kleren met weg gooien!)VOchtvreter, goed ideeEen vochtvreter wilde bij mijn 33 altijd goed helpen tegen vocht binnen de auto.Ik hoop vooral dat de binnenkant van mn voorruit van de 155 niet weer onder een dikke laag ijs zit...dat had ik vorige week. Was ik toch wel eventjes mee zoet zonder het dashboard zeiknat te laten worden!
Voor het invetten van m'n deurrubbers heb ik high-tef oil gebruikt.zal er maar eens snel eentje halen!
Had ik vroeger idd ook wel eens, boterhamzakje met warm water vullen, dat eventjes ter hoogte van het slot tegen de portier aanhouden en het probleem is zo verholpen.totaal onvoorbereid ging alles weer vanzelf, behalve ging de deur de eerste 100mtr niet meer dicht... (mmm het alfa 33 gevoel kwam weer lekker dichtbij....)
en helaas geen ritje oostenrijk....
Idd!! dat doe ik morgen dus ookHandschoenen een idee?