ma okt 28, 2013 10:18
pffff, ruim een jaar geleden de laatste post...
maar afgelopen zaterdag had ik weer zin en tijd, dus mijn oude kleren weer aangetrokken en lekker een dag bezig geweest met het maken van een hitte schild en het monteren van de remdrukverdeler...
dit was er over van het oude hitteschild:
en dit heb ik er nu voor gemaakt (was een hitte schild van een 156, deze op maat geknipt en gebogen:
tevens nog een tijd zitten tobbe met de remdrukverdelen en het heveltje naar de remdrukverdeler... Gelukkig veel foto's gemaakt tijdens demontage, anders had ik het niet meer juist kunnen monteren
en nu ik weer zin erin heb gelijk kleine planning gemaakt voor mezelf:
deze week achterstabi monteren (moet nog wat beugeltjes ontroesten en spuiten), kleine plekken roest achter de achterbumper direct aanpakken (voornamelijk bij het sleepoog) en de einddemper ook weer monteren... Achterbumper zal wat langer gaan duren, want deze moet ik eerst nog gaan lassen omdat er wat scheuren inzitten (even een andere halen is wat duur, heb er nu eindelijk 1 originele gevonden voor 550euro maar dat vind ik echt effe te gek voor nu, eerst moet hij rijden en dan kan ik dat altijd nog perfect maken).
wordt dus weer vervolgt

33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S