vr apr 15, 2011 11:29
Ik ben het eerlijk gezegd ook met Dink eens. En nog niet eens omdat het een begin kan zijn van ik weet niet wat voor ellende nog meer, maar gewoon omdat het mensen emotioneel behoorlijk zwaar raakt wanneer anderen aan hun spullen zitten. Uiteindelijk gaat dit probleem voor een relatief klein bedrag worden opgelost, maar het gaat in de eerste plaats niet om het financiële verlies. Mensen hebben willens en wetens je spullen gemold, waar ze met hun tengels vanaf hadden moeten blijven, daar gaat het om. Vooral als het om spullen gaat, waar zoveel liefde in is gestopt. Daarvan gaat, bij de meeste mensen, het bloed gewoon koken en dat lijkt me volkomen begrijpelijk.
Natuurlijk is het beter om te relativeren en ja, er zijn veel ergere dingen in de wereld. Wanneer je daar (net?) met je neus bovenop bent gedrukt, maakt dat het relativeren van iets, dat in vergelijking eigenlijk zo onbenullig is, veel en veel makkelijker. Zo makkelijk zelfs, dat je je oprecht kunt gaan afvragen waar men zich in het geval van de emblemen eigenlijk zo druk om maakt. Maar hoe goed het bericht van Alessandro ook bedoeld was (want dat was het natuurlijk wel), mensen moeten wel het recht hebben om hun boosheid te uiten, ook bij relatief onbenullige dingen, die je desondanks toch emotioneel behoorlijk kunnen raken. Alle zo sterk betrokken reacties hier spreken denk ik boekdelen.
Maar goed, ook namens mij heel veel sterkte voor alle directe en indirecte betrokkenen, Sander!
En DeBlock, balen man! Onuitstaanbaar zoiets. Succes met het herstel!
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos