Geert-Jan
Advanced Member
Advanced Member

RE: Met je poten van andermans spullen af blijven (Bert Naar

vr apr 15, 2011 10:18

Volledig met Dinky Boy eens! Nu is het nog een stel emblemen, de volgende stap is misschien een spiegel, of een fijne kras op je deur. Ja, ik kan me daar best druk over maken, en natuurlijk kun je het niet vergelijken met een aanranding of iets van deze aard, maar wat Dinky Boy zegt, dat maakt het voor De Block niet minder erg.

Maar ik zie een naam staan... de dader?
Ex: 145 1.4TS '98, 155 2.5 V6 '93
Nu: 33 1.7 QV '87

Beheerder www.Alfa33Club.nl

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

vr apr 15, 2011 11:12

Ik ga de volgende keer toch maar stemmen op een partij die meer blauw op straat wil en de "criminaliteit" harder wil aanpakken....
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

vr apr 15, 2011 11:29

Ik ben het eerlijk gezegd ook met Dink eens. En nog niet eens omdat het een begin kan zijn van ik weet niet wat voor ellende nog meer, maar gewoon omdat het mensen emotioneel behoorlijk zwaar raakt wanneer anderen aan hun spullen zitten. Uiteindelijk gaat dit probleem voor een relatief klein bedrag worden opgelost, maar het gaat in de eerste plaats niet om het financiële verlies. Mensen hebben willens en wetens je spullen gemold, waar ze met hun tengels vanaf hadden moeten blijven, daar gaat het om. Vooral als het om spullen gaat, waar zoveel liefde in is gestopt. Daarvan gaat, bij de meeste mensen, het bloed gewoon koken en dat lijkt me volkomen begrijpelijk.

Natuurlijk is het beter om te relativeren en ja, er zijn veel ergere dingen in de wereld. Wanneer je daar (net?) met je neus bovenop bent gedrukt, maakt dat het relativeren van iets, dat in vergelijking eigenlijk zo onbenullig is, veel en veel makkelijker. Zo makkelijk zelfs, dat je je oprecht kunt gaan afvragen waar men zich in het geval van de emblemen eigenlijk zo druk om maakt. Maar hoe goed het bericht van Alessandro ook bedoeld was (want dat was het natuurlijk wel), mensen moeten wel het recht hebben om hun boosheid te uiten, ook bij relatief onbenullige dingen, die je desondanks toch emotioneel behoorlijk kunnen raken. Alle zo sterk betrokken reacties hier spreken denk ik boekdelen.

Maar goed, ook namens mij heel veel sterkte voor alle directe en indirecte betrokkenen, Sander!

En DeBlock, balen man! Onuitstaanbaar zoiets. Succes met het herstel!
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr apr 15, 2011 12:35

Bericht aangepast ;)
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Met je poten van andermans spullen af blijven (Bert

vr apr 15, 2011 12:47

Ik ga de volgende keer toch maar stemmen op een partij die meer blauw op straat wil en de "criminaliteit" harder wil aanpakken....
Die partijen zijn nu aan de macht en willen minder politie in de steden en bezuinigen op conducteurs en "toezichthouders" op het OV. Verkiezingsbeloftes zijn net zo mooi als een Alfa studiemodel. Leuk om naar te kijken, maar in de praktijk komt er nooit iets van te recht.

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

vr apr 15, 2011 13:59

Ik denk dat ik maar haren op mijn alfa's ga plakken, dan houdt de 500-koppige dierenpliesie wel toezicht :-({|=
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr apr 15, 2011 14:31

Ik denk dat ik maar haren op mijn alfa's ga plakken, dan houdt de 500-koppige dierenpliesie wel toezicht :-({|=
Gewoon niet wassen. Die van mij zien er uit als scharrelvarkens op het moment. ;)

De Block
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

zo mei 22, 2011 11:57

Auto weggehaald. Inmiddels waren de spigels er ook af. En niet subtiel. Gewoon uit de deuren gerukt. Ik hoop dat de auto waar ze nu eventueel op zitten, voledig uitbrand. :evil:
Loud pipes save lives.
Bertone 2000 '75, 159 TI '10, 916 Spider 2.O TS '97
Projecten: Turbo....
Ex: Bertone 2000 '73, 33 1.5 ie '92, Alfetta GTV 2.0 '78, 147 1.9 JTD '05, Spider 1.6 '89, 159 2.2 JTS '07

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 22, 2011 12:58

Afgelopen vrijdag in het Gooi...
Afbeelding
Deze zeker. Trieste berichten...
Waarschijnlijk één en dezelfde dader, die jouw wagen heeft bestempeld tot een geproletariseerde "budget" donor.

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 23, 2011 08:12

Auto weggehaald. Inmiddels waren de spigels er ook af. En niet subtiel. Gewoon uit de deuren gerukt. Ik hoop dat de auto waar ze nu eventueel op zitten, voledig uitbrand. :evil:
Lekker dan. Is er nog iets te verzinnen met de stalling aansprakelijk stellen, of is het niet zo'n soort deal geweest?

Terug naar “Het Forum Café”