Oh en forum-junkies dan he ? 90 posts alweer in een kleine 3 weken..Geen junkies in MIJN ALFA
Oh en forum-junkies dan he ? 90 posts alweer in een kleine 3 weken..Geen junkies in MIJN ALFA
Als dat waar was, dan was ik ondertussen al 75 jaar dood.Hoorde vanmiddag op de radio dat iedere sigaret je 5 minuten van je leven kost .
Als je echt in je auto rookt, dan zal je voorruit echt vettig worden. Bijkomend nadeel is dat je meer last hebt van de lichten van tegenliggers. (ook zo met lage voor- of najaarszon) Voor de rest roken in je een gesloten auto, echt ten goede zal al die rook toch niet doen aan je zicht : Smoke gets in your eyesIk weet niet of het waar is, maar het schijnt dat roken een negatieve invloed heeft op je nachtzicht. Wie weet hier iets van?
Bovendien ben je in een onfrisse omgeving sowieso al minder goed 'bij de les'.
Zijn geen aanwijzingen voor. Wel is bekend dat roken, en dan met name in combinatie met diabetes, de kleine vaten niet veel goed doet (lees; bv. netvlies doorbloeding).Ik weet niet of het waar is, maar het schijnt dat roken een negatieve invloed heeft op je nachtzicht. Wie weet hier iets van?
Dat zou zo maar eens kunnen kloppen. Tenminste.. ik krijg in de buurt van rokers altijd last van branderige ogen, maar ja... als je al nicotine-lensjes op je ogen hebt dan is dat misschien anders..?Ik weet niet of het waar is, maar het schijnt dat roken een negatieve invloed heeft op je nachtzicht. Wie weet hier iets van?
Zou dat er nog een beetje uit te krijgen zijn?- de alfetta rook ik wel in, rij ik toch alleen in, maar wel altijd met het raam open.