naar de winkel gaan en halenTja..... bij mij niet alleen. Geen vaseline en geen talkpoeder in huis. Zijn er nog andere opties?Vaseline! bij de meeste te vinden op de nachttafel
Ik haal het bij de buurvrouw... die heeft een S-klasse op de oprit en dus vaseline zatTja..... bij mij niet alleen. Geen vaseline en geen talkpoeder in huis. Zijn er nog andere opties?Vaseline! bij de meeste te vinden op de nachttafel
Is je buurvrouw ehhh......................Ik haal het bij de buurvrouw... die heeft een S-klasse op de oprit en dus vaseline zatTja..... bij mij niet alleen. Geen vaseline en geen talkpoeder in huis. Zijn er nog andere opties?Vaseline! bij de meeste te vinden op de nachttafel
Fijne buur(t)...Ik haal het bij de buurvrouw... die heeft een S-klasse op de oprit en dus vaseline zat
Ik denk dat ze veel rijdt.... Ervaringsdeskundige dus..Is je buurvrouw ehhh......................Ik haal het bij de buurvrouw... die heeft een S-klasse op de oprit en dus vaseline zatTja..... bij mij niet alleen. Geen vaseline en geen talkpoeder in huis. Zijn er nog andere opties?![]()
Een vochtvreter wilde bij mijn 33 altijd goed helpen tegen vocht binnen de auto.Ik hoop vooral dat de binnenkant van mn voorruit van de 155 niet weer onder een dikke laag ijs zit...dat had ik vorige week. Was ik toch wel eventjes mee zoet zonder het dashboard zeiknat te laten worden!