2 cilinder rulezzz

Zolang als alles rammelt doet hij het nogen heb je al kunnen vinden waar de constructeurs dat bakje met losse onderdelen hangt, wat aangstoten wordt op moment dat je de koppeling intrekt.
Magistraal geluid altijd een Duc geluid
yip vannacht gearriveerd om 2.30uur. In een ruk vanuit Italie, van Bologna naar Basel in 9 uur en van Basel naar thuis in 4,5 uurBedankt voor de leuke reacties allemaal![]()
(Hee Dagmar back in townde berlina is klaar
)
Heb op de R1 ook de vorkpoten een 5 mm door de kroonplaat staan>wordt ie wel wat stabieler van tijdens rechtuit accelereren (en dat is geen overbodige luxe soms........ Nog ff de kroonplaten wat laten zakken, kontje 2 cm omhoog, dan stuurt die fiets zo snel in....en wordt 'ie lekker 'twitchy'(hou ik persoonlijk wel van)
Ik rij zelf bratwurst....Na jaren rijst te hebben gereden nu Spaghetti![]()
Das ook wel eens lekkerIk rij zelf bratwurst....Na jaren rijst te hebben gereden nu Spaghetti![]()
Die is idd lekker gebruiktHeb op de R1 ook de vorkpoten een 5 mm door de kroonplaat staan>wordt ie wel wat stabieler van tijdens rechtuit accelereren (en dat is geen overbodige luxe soms........ Nog ff de kroonplaten wat laten zakken, kontje 2 cm omhoog, dan stuurt die fiets zo snel in....en wordt 'ie lekker 'twitchy'(hou ik persoonlijk wel van)
![]()
)
Over banden; mijn favo's zijn nog steeds de Dunlop Sportmax D8 (van enkele jaren terug) Fijnere band qua rechtuitstabiliteit/minder gevoelig voor langsrichels dan een Supercorsa mi...
Grtz,fRank
Edit: Dunlop na een dagje Zolder:
![]()