Als je iets lelijks wilt plaatsen komt die ene 155 wel heel erg dicht in de buurt.

Ja, en NB een austin Maxi / Balanza en ook een Princess komen er nog goed mee weg??????? Engelsen hebben dus geen smaak...Nou jah.....een site over lelijke bakken: http://www.uglycars.co.uk/index.html ook goed?![]()
1 klein minpuntje over deze site, ze hebben de 166 erop gezet met een paper bag rating van 3.
Hoe durven ze.
Ha Hahehe.
Maar ik mis er een. Die gewone smart. en ik kan niet kiezen![]()
Rens
Tell me something newJa, en NB een austin Maxi / Balanza en ook een Princess komen er nog goed mee weg??????? Engelsen hebben dus geen smaak...Nou jah.....een site over lelijke bakken: http://www.uglycars.co.uk/index.html ook goed?![]()
1 klein minpuntje over deze site, ze hebben de 166 erop gezet met een paper bag rating van 3.
Hoe durven ze.
Dank je wel hé, BertWat ik echt een lelijke auto vindt, is de Nissan 300ZX. De 240Z is een fraaie auto en
dan komt die een ontzettend lelijke 300ZX.
mag die Bert ook eens gelijk hebbenDank je wel hé, BertWat ik echt een lelijke auto vindt, is de Nissan 300ZX. De 240Z is een fraaie auto en
dan komt die een ontzettend lelijke 300ZX..
Bert liet een plaatje zien van de 280 ZX, die lange platte bak, dus misschien vindt ie deze wel mooi zelfs...Dank je wel hé, BertWat ik echt een lelijke auto vindt, is de Nissan 300ZX. De 240Z is een fraaie auto en
Mijn 300ZX (biturbo):
Ben ik zeker bijna de enigste die Zender ombouwsetjes voor de sprint wel leuk vind??? Ik moet zelf nog eens een keer zo'n ombouw set op de kop zien te tikken maar dat spul is lastig te krijgenheel gevaarlijk serge........zo´n topic
Vooral met Zender verspoiler set
Snap ik wel hoor, ik vind die oude pre '90 300ZX'en ook niks maar ze hebben toevallig wel dezelfde naam gehouden. De techniek van die oude vierkante bakken is ook niet zo geweldig, het rijdt namelijk vrij slecht.Bert liet een plaatje zien van de 280 ZX, die lange platte bak, dus misschien vindt ie deze wel mooi zelfs...Dank je wel hé, BertWat ik echt een lelijke auto vindt, is de Nissan 300ZX. De 240Z is een fraaie auto en
Mijn 300ZX (biturbo):
Net als vrijwel alle Nissans......
Snap ik wel hoor, ik vind die oude pre '90 300ZX'en ook niks maar ze hebben toevallig wel dezelfde naam gehouden. De techniek van die oude vierkante bakken is ook niet zo geweldig, het rijdt namelijk vrij slecht.