Gewoon niet invullen, dat accepteerd het systeem van A1 ook.Okee, hier kom ik weer met de domme vragen:
We willen drie kaartjes voor de A1GP bestellen.
Echter, we zijn behoorlijke nitwits op creditcardgebied. Ik heb er geen bijvoorbeeld. Een vriend heeft de kaart van zijn vader geleend, maar weet niet wat het Issue number (2-cijferig) is en wat de security code is (3-cijferig).
Ik heb daar ook geen flauw benul van.
Hier weet vast iemand het...
Ik heb al een mooieAlleen nog duinkaarten beschikbaar.Dus daar maar 4 van besteld.Nu nog ff een mooie duin uitzoeken.
Iemand suggesties.
Mag ik daar op zitten .............. PLEASE !!!!!!!
Als we als Alfisten een duin claimen is het jammer dat je er niet bij bent......IK KAN NIET DIE DAG(EN)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Middels dit schrijven willen we u informeren dat een gelimiteerd aantal ‘upgrade’ Grandstand kaarten vanaf vandaag 12 uur Nederlandse tijd beschikbaar zullen zijn via www.a1gp.com. Deze kaarten zijn beschikbaar voor fans die al een General Admission Kaart (Duinkaart) in hun bezit hebben, maar liever een Grandstand plaats zouden hebben. De nieuwe tribune is gesitueerd tussen de Tarzan bocht en de Gerlach bocht en wordt Grandstand T8 – de Oranje categorie genoemd.
De prijzen die op de website terug te vinden zijn, zijn de kosten voor de speciale ‘upgrade’. Naast dit kaartje heeft u dus ook nog een ‘General Admission’ kaart (Duinkaart) nodig. Fans met een Orange Grand stand kaartje worden alleen toegelaten tot het circuit als zij ook in het bezit zijn van een Duinkaart (General Admission).
De Orange categorie tribune geeft geen toegang tot de Paddock. De Orange categorie tribune is niet overdekt.
Bij Orange categorie weekend kaarten die voor 1 Juni 2006 gekocht worden, krijgt u een gratis kadotas inclusief
oordopjes en een sleutelkoord.
Het aantal beschikbare kaarten is gelimiteerd en dit aanbod is dus alleen geldig zolang de voorraad strekt.
Met vriendelijke groeten,