gewoon lekker roken in alle auto's behalve als een mede passagier zich er aan stoort (of kinderen mee rijden).
AMEN

gewoon lekker roken in alle auto's behalve als een mede passagier zich er aan stoort (of kinderen mee rijden).
Ook in de Racer ??gewoon lekker roken in alle auto's behalve als een mede passagier zich er aan stoort (of kinderen mee rijden).
ja bij mij mag je heel mijn auto uitrokenWat zo leuk is, is dat er allerlei meningen voorbij komen... zolang het meningen zijn kan het geen kwaad
Ik weet iig bij wie ik nu wel en niet in de auto een sigaretje kan opsteken
mijn motor rookt, wie ben ik dan om achter te blijvenja bij mij mag je heel mijn auto uitrokenWat zo leuk is, is dat er allerlei meningen voorbij komen... zolang het meningen zijn kan het geen kwaad
Ik weet iig bij wie ik nu wel en niet in de auto een sigaretje kan opstekenzolang de motor maar niet mee gaat roken
stap maar in bij dré en mijmijn motor rookt, wie ben ik dan om achter te blijvenja bij mij mag je heel mijn auto uitrokenWat zo leuk is, is dat er allerlei meningen voorbij komen... zolang het meningen zijn kan het geen kwaad
Ik weet iig bij wie ik nu wel en niet in de auto een sigaretje kan opstekenzolang de motor maar niet mee gaat roken
het verzamelen van miniatuurauto's kan ook dodelijk zijn hoor