Hoi nog een delta.ben er ondertussen achter dat bij een delta de zuigers gedraaid moeten worden (zonder te duwen, het speciale gereedschap duwt ook niet)
maar ja, dan heb je alles bijna losliggen en is er al een deel schoon en netjes, maar wat voor kleur ga ik alles maken![]()
klauwen rood, onderstel zwart of zilver... Of juist alles netjes zwart of rood... Pfff, ben er nog niet helemaal uit!
volgens mij zijn de rode remklauwen voor standaard of niet?Hoi nog een delta.ben er ondertussen achter dat bij een delta de zuigers gedraaid moeten worden (zonder te duwen, het speciale gereedschap duwt ook niet)
maar ja, dan heb je alles bijna losliggen en is er al een deel schoon en netjes, maar wat voor kleur ga ik alles maken![]()
klauwen rood, onderstel zwart of zilver... Of juist alles netjes zwart of rood... Pfff, ben er nog niet helemaal uit!
Ik heb sinds kort een delta Kleur zwart met org evo velgen complete CSC uitlaat , rode remklauwen en aangepaste schijven en ferodo blokken en uiteraard een auto met werk.
Ga hem net als jij langzaam opknappen. Duetto is klaar dus had weer tijd over.![]()
Een jongensdroom die uitkomt , wat een kanon is het , geweldig. ook hier alle tips zijn welkom.
Oe, crap...als ik het geld had...was jij me net íets voor geweest!Staat ook een hele dikke op MP, en als ik het geld over had, zou ik niet hoeven twijfelen.
http://link.marktplaats.nl/350634007
helaas, 99% van een evo is anders als en integrale (en ook dan gelijk 5x zo duurJe hebt zeker speciale EVO skirts nodig? Anders weet ik hier in de buurt nog een semi-sloop delta te staan, is gewoon een integrale.
wel een verschrikkelijk mooie wagen die van MP en zeker 25K waard, erg laat op kenteken gezet, weinig gelopen (wat niet altijd zo goed is voor zo'n wagen!), juiste wielen, juiste interieur....
zoektocht naar sideskirts heeft weer wat vorderingen, via Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Italie ben ik nu in Engeland aan het zoeken... Had in Frankrijk al een setje gevonden, maar de beste man reageerd ineens nergens meer op helaas.... Nu in Engeland bezig met een setje en als dat niet lukt ben ik toch bang dat ik voor immitatie polyester skirts moet gaan.....
niet voor een evo...wel een verschrikkelijk mooie wagen die van MP en zeker 25K waard, erg laat op kenteken gezet, weinig gelopen (wat niet altijd zo goed is voor zo'n wagen!), juiste wielen, juiste interieur....
zoektocht naar sideskirts heeft weer wat vorderingen, via Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Italie ben ik nu in Engeland aan het zoeken... Had in Frankrijk al een setje gevonden, maar de beste man reageerd ineens nergens meer op helaas.... Nu in Engeland bezig met een setje en als dat niet lukt ben ik toch bang dat ik voor immitatie polyester skirts moet gaan.....
ik weet niet of ze daar iets voor hebben op www.alfisti.net heb je voor alfa en lancia wel een hele hoop onderdelen.
veel succes met de zoektocht en het zijn prachte wagens maar dat geld![]()
![]()
![]()
zelf alfa 156 gta