fotootje:

ok dat dacht ik al, ik kan me alleen niet meer herinneren of je met alleen draaien en of alleen duwen hem ook in kan krijgen... (het is namelijk al een tijdje geleden dat ik die 33 klauwtjes vd achterzijde uit elkaar heb zitten halen)... (en die van de delta lijken er enigzins wel op)Je moet drukken en draaien tegelijk. Daar is speciaalgereedschap voor. Het kan met een waterpomptang, maar dat is een hoog risico voor je stofhoesjes.
dat ik een ford bedoelde stond er ook niet check de mtb achter de deltaNiks mis met een RS MkII toch? Er zijn bread and butter Foci en er zijn saaie Deltae.ga je nu een focus met een delta vergelijken?? )
Dat terzijde; mooie auto! Ik geniet.
haha ja klopt, maar dat stond er niet![]()
en als er dan ford op staat liever een cossie of rs 200
Je hebt kans dat je met alleen draaien de zuiger wel naar binnen krijgt, maar je kan zo ook de schroefdraad beschadigen. Hetzelfde geldt uiteraard voor te hard drukken terwijl je draait. Ik heb zo'n setje gekocht, ooit, 10 jaar geleden of zo. Ik heb het er in ieder geval al tig keer uit als je bedenkt wat al die remblokken vervangen gekost zou hebben als ik naar de dealer was gegaan. Zelfs als je het vergelijkt met een waterpomptang gebruiken kan het nog wel uit op zo'n periode. Allicht had ik wat hoesjes gescheurd en dat kost ook snel meer dan het tooltje.ok dat dacht ik al, ik kan me alleen niet meer herinneren of je met alleen draaien en of alleen duwen hem ook in kan krijgen... (het is namelijk al een tijdje geleden dat ik die 33 klauwtjes vd achterzijde uit elkaar heb zitten halen)... (en die van de delta lijken er enigzins wel op)Je moet drukken en draaien tegelijk. Daar is speciaalgereedschap voor. Het kan met een waterpomptang, maar dat is een hoog risico voor je stofhoesjes.
even gezocht en je hebt gelijk, gereedschap is nooit weg en voor het geld.....http://www.tools.vocor.nl/N_frame.html? ... .vocor.nl/Je hebt kans dat je met alleen draaien de zuiger wel naar binnen krijgt, maar je kan zo ook de schroefdraad beschadigen. Hetzelfde geldt uiteraard voor te hard drukken terwijl je draait. Ik heb zo'n setje gekocht, ooit, 10 jaar geleden of zo. Ik heb het er in ieder geval al tig keer uit als je bedenkt wat al die remblokken vervangen gekost zou hebben als ik naar de dealer was gegaan. Zelfs als je het vergelijkt met een waterpomptang gebruiken kan het nog wel uit op zo'n periode. Allicht had ik wat hoesjes gescheurd en dat kost ook snel meer dan het tooltje.ok dat dacht ik al, ik kan me alleen niet meer herinneren of je met alleen draaien en of alleen duwen hem ook in kan krijgen... (het is namelijk al een tijdje geleden dat ik die 33 klauwtjes vd achterzijde uit elkaar heb zitten halen)... (en die van de delta lijken er enigzins wel op)Je moet drukken en draaien tegelijk. Daar is speciaalgereedschap voor. Het kan met een waterpomptang, maar dat is een hoog risico voor je stofhoesjes.
sprintje met 33 achteras heeft 33 klauwtjes en die hebben dat wel volgens mij (anders zitten er toch niet 4 van die schoepjes op?)sprintzuigers hebben geen schroefdraad , dus gewoon met een lijmtangetje naar binnen duwen mag geen probleem zijn
anders zitten ze toch een beetje vast
grt rogeralfa
kloptsprintje met 33 achteras heeft 33 klauwtjes en die hebben dat wel volgens mij (anders zitten er toch niet 4 van die schoepjes op?)sprintzuigers hebben geen schroefdraad , dus gewoon met een lijmtangetje naar binnen duwen mag geen probleem zijn
anders zitten ze toch een beetje vast
grt rogeralfa
had ooit eens 2 van die achterasjes en was toen ook begonnen alles als nieuw te maken, toen oko een zuiger eruit gerdaaid maar ik vind het toch enigzins een vaag systeem... Maar goed, bij de delta lijkt het precies hetzelfde te zijn... Toch maar eens voorzichtig remmen en hem dan weer induwen met de lijmtangok 33 klauwen dat wist ik niet die zullen inderdaad schroefdraad hebben.
grt rogeralfa