Misschien had het niet verwijderd moeten worden, is denk ik niet slim, maar los het dan buiten het forum met elkaar op!
KUNNEN WE NU WEER VERDER GAAN WAAR WE MEE BEZIG WAREN?????
Mvg. Richard www.berlina.nl
Gelieve mijn werkgever erbuiten te laten, waarom moet dit zo escaleren?Je mag alles vragen maar dat betekent niet dat er DUS ook overal antwoord op wordt gegeven.Nog nooit is de vraag beantwoordt hoe het moderater aanname beleid is geformuleerd.
Hierbij wil ik graag weten wie er moderator zijn, waarom envoor hoe lange tijd etc. Daarnaast wil ik graag weten waarom sommige moderators er niet meer zijn.
Over de diverse functies en invullingen lees ik namelijk ook altijd in het KB, dus waarom niet hier? Openheid is m.i. een blijk van vertrouwen.... dus...
Nog nooit is de vraag beantwoord hoe het wegenwachter aanname beleid is geformuleerd.blablablaa.
Waarmee je stelt dat je mij (want ik ben een moderator) terecht dom en een "groot licht" noemt....dat zegt dus genoeg voor mij.[
Zijn mijn woorden (zeer) scherp? Absoluut! En in mijn ogen volkomen terecht... en ze geven weer wat de reactie op de actie is...
Die "show" zie ik eerder regelmatig bij sommigen aan de andere kant van het forum..... De moderators maken er geen ego-show van .