Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

RE: Alfaspeed

ma nov 04, 2013 16:46

Gewoon deze inderdaad. Zoals gezegd hebben we alle info van de oude database inmiddels. Deze moeten gecombineerd worden. Behoorlijk lastig. Mochten er hele handige personen zich geroepen voelen om in deze materie te duiken dan hoor ik dat graag. Tot die tijd zal ik het zelf even moeten doen.
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Gebruikersavatar
GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3877
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:24
Locatie: Truzement

RE: Alfaspeed

ma nov 04, 2013 17:17

Tot mijn spijt ben ik behoorlijk digibeet.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Gebruikersavatar
Dominic
Guru
Guru
Berichten: 1090
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:09
Locatie: Belgie

RE: Alfaspeed

ma nov 04, 2013 17:42

Jouke js heeft zijn hulp aangeboden stuur hem even een mailtje, hij heeft de kennis in huis ;-)

Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

Re: RE: Alfaspeed

di nov 05, 2013 16:51

Jouke js heeft zijn hulp aangeboden stuur hem even een mailtje, hij heeft de kennis in huis ;-)
Inmiddels gecontact dus even afwachten. Thanks!
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Gebruikersavatar
Giel
Guru
Guru
Berichten: 1628
Lid geworden op: vr jan 07, 2005 22:10
Locatie: Kwintsheul (Westland)
Contacteer: Website

RE: Alfaspeed

di nov 05, 2013 17:43

Komt wel goed ............ tje :D
GT 1300 Junior (1975)
Alfa Stelvio (2019)

Autotrailer nodig stuur een pb 1e dag €50,- dagen er na €25,-

Gebruikersavatar
Carbo
Member
Member
Berichten: 128
Lid geworden op: zo dec 09, 2007 17:35
Locatie: Barendrecht

RE: Alfaspeed

zo nov 10, 2013 21:33

Tja ik vraag mij langzamerhand af of dit wel goed gaat komen. Dat zou eeuwig zonde zijn van alle informatie die in de topics is geplaatst.

Merk dat veel Alfaspeed forummers hun heil op een ander forum gaan zoeken en terecht. Het bijhouden van bijvoorbeeld een restauratie topic vraagt veel tijd en energie. Als dan, en ik zeg met nadruk, de indruk ontstaat dat hier wel erg makkelijk mee wordt omgesprongen weet ik nog niet of ik wel weer op Alfaspeed ga posten :?

Ik begrijp wel dat het allemaal vrijwillig gebeurd en als vrijblijvend amateur erbij wordt gedaan maar ook dit schept toch verplichtingen naar je volgers en posters.

Neem een voorbeeld aan het Alfetta Transaxle forum..... gewoon probleemloos! Top Alessandro :thumbs:

Met vr gr,
Carl
www.classiccarfactory.nl

Kijk op de site voor de eerstvolgende Open Dag met Soda straal resultaten!

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Alfaspeed

zo nov 10, 2013 22:23

Ik begrijp wel dat het allemaal vrijwillig gebeurd en als vrijblijvend amateur erbij wordt gedaan maar ook dit schept toch verplichtingen naar je volgers en posters.

Neem een voorbeeld aan het Alfetta Transaxle forum.....
Nou weet ik niet wat er is gebeurd op Alfaspeed, maar 'even' twee databases samenvoegen kan echt knap ingewikkeld zijn. Dat doe je niet zomaar even op je vrije zondagmiddag.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
Lorenzo
Member
Member
Berichten: 105
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 16:55

RE: Alfaspeed

wo nov 13, 2013 13:03

Persoonlijk vind ik Alfaspeed altijd een topsite :thumbs:

Ik hoop dan ook dat alles binnenkort weer volledig functioneert. Ik blijf iig de topics volgen :)
Fiat 500F '67 Bianco
GT 1300 Junior '73 Alfa Rosso
Fiat Panda 4x4 '94 Grigio Metallizzato
Spider 2000 USA '80 Alfa Rosso
Berlina 1750 '67 Blu Olandese
GT Sprint Veloce '67 Bianco Spino

Gebruikersavatar
JoorZ105
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2260
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:03
Locatie: Breda

RE: Alfaspeed

vr nov 15, 2013 11:18

misschien is een update over de situatie handig? Verwachtingenmanagement :wink:
Joris

1750 Berlina 1971

Gehad: Alfetta 2000 Lusso 1983, Giulia 1300 Super + 1974, Giulietta TI+ 1962,
Berlina 1750+ 1969, Giulia 1.6+ Lusso 1977 en 146 1.6+ i.e. 1996

Gebruikersavatar
Giel
Guru
Guru
Berichten: 1628
Lid geworden op: vr jan 07, 2005 22:10
Locatie: Kwintsheul (Westland)
Contacteer: Website

RE: Alfaspeed

vr nov 15, 2013 11:20

Zijn er druk mee bezig denk ik :o
GT 1300 Junior (1975)
Alfa Stelvio (2019)

Autotrailer nodig stuur een pb 1e dag €50,- dagen er na €25,-

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8024
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

Re: RE: Alfaspeed

vr nov 15, 2013 12:17

Zijn er druk mee bezig denk ik :o
Aan die gedachte klamp ik me ook maar vast.. :(

Grtz,fRank

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Alfaspeed

vr nov 15, 2013 14:19

Om de eigen verwachtingen te managen zou iemand natuurlijk Carlo even kunnen mailen om daarna het antwoord hier met anderen te delen.

Gebruikersavatar
GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3877
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:24
Locatie: Truzement

Re: RE: Alfaspeed

vr nov 15, 2013 20:45

Tja ik vraag mij langzamerhand af of dit wel goed gaat komen. Dat zou eeuwig zonde zijn van alle informatie die in de topics is geplaatst.

Merk dat veel Alfaspeed forummers hun heil op een ander forum gaan zoeken en terecht. Het bijhouden van bijvoorbeeld een restauratie topic vraagt veel tijd en energie. Als dan, en ik zeg met nadruk, de indruk ontstaat dat hier wel erg makkelijk mee wordt omgesprongen weet ik nog niet of ik wel weer op Alfaspeed ga posten :?

Ik begrijp wel dat het allemaal vrijwillig gebeurd en als vrijblijvend amateur erbij wordt gedaan maar ook dit schept toch verplichtingen naar je volgers en posters.

Neem een voorbeeld aan het Alfetta Transaxle forum..... gewoon probleemloos! Top Alessandro :thumbs:

Met vr gr,
Carl
Carl, nu ben ik al een lid van heel in het begin, en tot nu toe altijd probleemloos geweest, dus beetje jammer dat je als betrekkelijke nieuwkomer dan hier een beetje poep gaat strooien. We hebben tot nu toe nooit mogen klagen over ons forum, dus ik ga er gewoon van uit dat het weer in orde komt.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Gebruikersavatar
Carbo
Member
Member
Berichten: 128
Lid geworden op: zo dec 09, 2007 17:35
Locatie: Barendrecht

RE: Alfaspeed

vr nov 15, 2013 21:20

Carl, nu ben ik al een lid van heel in het begin, en tot nu toe altijd probleemloos geweest, dus beetje jammer dat je als betrekkelijke nieuwkomer dan hier een beetje poep gaat strooien. We hebben tot nu toe nooit mogen klagen over ons forum, dus ik ga er gewoon van uit dat het weer in orde komt.
Jammer dat je mijn opmerkingen zo in het extreme trekt :roll: :roll:

Ben al meer dan 30 jaar met Alfa's bezig dus hoezo nieuwkomer :? Kijk maar eens op het Alfa Transaxle forum naar mijn hoeveelheid postings en het aantal projecten dat ik live aanbreng en het aantal trouwe volgers..........

Ik signaleer alleen maar dat enthousiaste hele actieve posters (wat je ook niet van iedereen kan zeggen) af gaan haken. Al drie actief lopende project topics en dat is volgens mij niet leuk voor een verder prima forum! en zeker niet goed

Volgens mij geef ik alle lof aan de persoon die het forum heeft opgezet. Beetje jammer dat je dan gaat praten over poep! Beetje erg wijsneuzerig om andere in een hoekje neer te zetten.... je bent een nieuwkomer, dus je je mag je mening niet ventileren! Ja dooeiiiiiiiiiiiiii
"Ons forum" met andere woorden het forum is maar van een aantal forummers en niet voor alle forummers. Beetje jammer zo'n kreet!

Ik besteed veel tijd aan het bijhouden van actieve postings maar mag niets zeggen en mijn mening geven :roll: :roll: :roll: :roll: Wat een onzin!

Gewoon een beetje normaal doen en respect voor (andere) meningen :wink: en mensen niet in een "nieuwkomer" hoekje zetten met geen recht van spreken!

Succes!

Gr,
Carl
www.classiccarfactory.nl

Kijk op de site voor de eerstvolgende Open Dag met Soda straal resultaten!

Gebruikersavatar
GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3877
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:24
Locatie: Truzement

RE: Alfaspeed

vr nov 15, 2013 21:34

Ik had het dus over nieuwkomer op Alfaspeed, verder ken ik je niet en oordeel ik niet, Ik volg je topics met interesse, en heb zelfs op basis hiervan iemand aangeraden contact met je op te nemen, terwijl ik zelf professioneel wel wat met auto´s en verf doe.
Maar in het extreme trekken Mwoh
Tja ik vraag mij langzamerhand af of dit wel goed gaat komen. Merk dat veel Alfaspeed forummers hun heil op een ander forum gaan zoeken en terecht.
Ik vind dit poep over iets of iemand praten, zou jij ook vinden als iemand dit over jou bedrijf zou doen.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Terug naar “Het Forum Café”