Toen ik gas in mijn gtv6 liet bouwen ...commentaar joh
echter ik rijd 1 op 6 tot 7 op lpg...
met 80 eurocent /ltr ook niet grappig meer
Dan toch maar een JTD blokje er in? met zo'n 2.4 geef je ook alle V6-jes het nakijken.Toen ik gas in mijn gtv6 liet bouwen ...commentaar joh
Zo'n JTD blok loopt ook niet op water.... Gaat ook richting de €1.50 per liter.Dan toch maar een JTD blokje er in? met zo'n 2.4 geef je ook alle V6-jes het nakijken.Toen ik gas in mijn gtv6 liet bouwen ...commentaar joh
Weet ik, ik had in mn hoofd t rekensommetje al gedaan, met 1 op 7 LPG voor 80 cent tegen 1 op 16 (of in het geval van een 2.4 1 op 13) diesel a 1.50 hou je nog maar erg weinig/geen besparing over om die extra MRB van te betalen, was ook maar half serieusZo'n JTD blok loopt ook niet op water.... Gaat ook richting de €1.50 per liter.Dan toch maar een JTD blokje er in? met zo'n 2.4 geef je ook alle V6-jes het nakijken.Toen ik gas in mijn gtv6 liet bouwen ...commentaar joh
Kijk dit gaat echt meetellen. Ook is het voor mij iets om over na te denken.belachelijke prijzen idd
Even naar een BBQ meeting wordt te prijzig, (ook tijdgebrek) +/-440km = zo´n 90 euro voor het reizen.
Voor mensen die een nieuwe auto kunnen rijden is die nieuwe technologie een uitkomst, maar iedereen die een 10 jaar oud mobiel rijdt is dus de komende 10 jaar de pineut, en wie weet hoe de prijzen dan staan?Volgens mij is het niet zo slechte ontwikkeling, die hoge prijzen. Het zorgt voor technische innovatie (Mijn 155 2.0TD verbruikte 2.5x zoveel als de 1.3 JTDm ECO) aanpast rijgedrag (veilig en milieu vriendelijk).
Ik rij met techniek uit 2010 niet zuiniger dan vergelijkbare techniek uit midden jaren 90Voor mensen die een nieuwe auto kunnen rijden is die nieuwe technologie een uitkomst
En dan geven ze Azie op de schuld.Vond een zooi bonnetjes van jaren terug, bijv: van januari 3 jaar! geleden,
54,5 litertjes benzine voor maar 60,02 euro!!! 1,10 de liter!! zo kort geleden.
Zelfs diesel is nu al de helft duurder!! Die was toen 0,72 cent!!
Dat het in 3 jaar bijna verdubbeld??? Belachelijk.
Da's niet helemaal eerlijk, toen zaten we in een gigantische prijzendip. Kort daarvoor zaten we rond hetzelfde niveau als nu.Vond een zooi bonnetjes van jaren terug, bijv: van januari 3 jaar! geleden,
54,5 litertjes benzine voor maar 60,02 euro!!! 1,10 de liter!! zo kort geleden.
Zelfs diesel is nu al de helft duurder!! Die was toen 0,72 cent!!
Dat het in 3 jaar bijna verdubbeld??? Belachelijk.
Vertel, hebben ze stiekem de accijnzen verdrievoudigd?En dan geven ze Azie op de schuld.
Volgens mij zijn het ''gewoon'' weer de criminelen uit Den Haag
Precies...Voor mensen die een nieuwe auto kunnen rijden is die nieuwe technologie een uitkomst, maar iedereen die een 10 jaar oud mobiel rijdt is dus de komende 10 jaar de pineut, en wie weet hoe de prijzen dan staan?