Andretti Molletti

Re: RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

zo sep 13, 2009 21:56

Wil mijn rekeningnummer wel geven om op te storten :)
32.35.61.063 t.n.v L.A. Bot
Roept u maar als het waarborgfonds niet uitkeert :!:


@Dre: Mag je mij daarna uitleggen wat ik blijkbaar mis.
Zelfkennis, als tandarts dacht ik dat je begreep wat de volgende spreuk inhield: " praatjes vullen geen gaatjes" :D

En voor de duidelijkheid aan alles en iedereen die het wil weten: NEE ik ga mezelf niet verdedigen voor een in mijn optiek goede daad, eg nie!
Ik wacht op reactie van Donleo en rest my case 8)

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5583
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

zo sep 13, 2009 23:35

Zelfkennis
ik mis zelfkennis, het zij zo. Nu begrijp ik ineens een heleboel! dank voor deze verhelderende diagnose. Alleen jouw quote van mijn vraag is uit verband gehaald. Jij mist dus ook eea denk ik..

Jammer alleen dat je niet inhoudelijk reageert, noch op mijn pb, (per pb) noch op mijn bovenstaande posting mbt het topic aangaande de BBQ voor Ron Sanen.

Ik verbied trouwens niemand schenkingen te doen aan deze en gen. Relativeer eea alleen even. Maar dat schijnt niet te mogen, dan heb je geen zelfkennis. Prima dan. Verder geen zin hier verder op in te gaan, Dre heeft recht op zijn gedachten en gevoelens over zaken, ik zit daar niet mee.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Petje 75
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 598
Lid geworden op: do dec 30, 2004 16:51

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

zo sep 13, 2009 23:52

Nou weten we het wel zeg:

Inhoudelijke aspecten

Op het forum zijn (in zowel de berichten in de rubrieken als de persoonlijke berichten) niet toegestaan:

Kwetsende of haatdragende uitspraken (zowel jegens individuen of groepen personen)


Sfeerbederf. Hieronder vallen o.a. ‘op de man spelen’, een verschil van mening in meerdere topics opvoeren en het gebruik van ‘stromannen’ om de voorwaarden te omzeilen.
Lasterlijke uitspraken. Dat is inclusief het beklag doen over verkopers, leveranciers, etc. Zakelijke geschillen moeten tussen parijen worden opgelost, niet via een forum.

etc etc

Ga gezellig nababbelen over ons geweldige SSAR 2009 oid maar doe iets leuks!

Gebruikersavatar
Petje 75
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 598
Lid geworden op: do dec 30, 2004 16:51

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

zo sep 13, 2009 23:59

Nee hoor, zijn jouw eigen woorden :mrgreen:

Andretti Molletti

Re: RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

zo sep 13, 2009 23:59

Nee hoor, zijn jouw eigen woorden :mrgreen:
gaat t?

Gebruikersavatar
75junior
Junior Member
Junior Member
Berichten: 91
Lid geworden op: za aug 25, 2007 12:38

Re: RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

ma sep 14, 2009 00:01

Nou weten we het wel zeg: .............................
Als je het al weet, waarom moet je dat dan hier nog melden?

Leg mij eens uit wat de waarde voor ons forummers is te weten, dat jij wel eens dingen weet?!?

:?
Heb: 75 3.0 V6 QV, GT 1300 Junior, Giulietta 1.4Tmultiair
Had: 75 1.8, 75 3.0 V6 America, 75 3.0 V6 QV, 146 1.6 16v, 75 2.0 TS (zie avatar), GT 2000 Junior, 146 2.0 ti.

Andretti Molletti

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

ma sep 14, 2009 00:02

oei ... nu gaat t zeker niet meer????

:mrgreen:

Andretti Molletti

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

ma sep 14, 2009 00:03

maar goed...
Petje 5 Euro
vV 5 Euro
Corrado 5 Euro
Moi 5 Euro


Gaat goed!!!!!!!!!!!!!!! :D

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5583
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

ma sep 14, 2009 08:29

Dre en ik hebben per pb eea bepraat. Is wat mij betreft wel klaar. (ga hier trouwens geen 5,- aan geven aangezien ik het uit principe niet eens ben met dit soort opzetjes, ook al is het heel erg vervelend wat betreffend clublid is overkomen, op een clubdag. ALs je het hier doet moet je het m.i. namelijk voor alle forumbezoekers/clubleden doen die met doorrijders te maken krijgen of gekregen hebben, zeker daar waar de schades veel erger zijn dan dit redelijk beperkte geval. Daar ben ik blijkbaar een beetje erg (te) rechtlijnig in, het zij zo. Maar ja ik kan nu eenmaal moeilijk onderscheid maken tussen de een en de ander).

Ik heb trouwens mijn bijdrage denk ik wel geleverd met kontakt leggen met de 575 eigenaar. Kon in ieder geval ophelderen wie het dus niet was.. :wink:

TS; waarborgfonds al ingeschakeld, of door alle randverschijnselen het hier een beetje beu? kan ik mij ook weer voorstellen :wink:
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Donleo

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

ma sep 14, 2009 20:27

Heren

Het is niet de bedoeling elkaar over en weer verwijten te maken.. ik vind de meeste reacties hartverwarmend en geven een geod gevoel bij deze club te horen.

Over het waarborgfonds, dat is ingeschakeld. Het wordt echter wel een strijd.. naast de € 250,00 eigen risico is het erg moetijk om parkeerschade vergoed te krijgen. Ik heb alles zo goed mogelijk ingediend dus het daar nog afwachten.

Jammer dat ik nog niet de juiste persoon gevonden heb die zaterdag wat gezien heeft en of dat de persoon die het gedaan heeft zich zelf via een PB even meldt.

Leo

Gebruikersavatar
michaelbaken
Member
Member
Berichten: 216
Lid geworden op: ma dec 04, 2006 12:32

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

ma sep 14, 2009 20:37

moet ik een eigen topic aanmaken dan,vrijdag nacht hebben ze namelijk allebei mijn 155`s aangestoken,en dat word ook niet volledig vergoed :?:
Alfa Romeo 155 WB V6
Alfa Romeo 155 WB 16V
Alfa Romeo 155 SB V6
www.alfa155club.nl
BURNOUT

Gebruikersavatar
Yvo
Guru
Guru
Berichten: 1566
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:39
Locatie: Enschede
Contacteer: Website

Re: RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

ma sep 14, 2009 20:47

moet ik een eigen topic aanmaken dan,vrijdag nacht hebben ze namelijk allebei mijn 155`s aangestoken,en dat word ook niet volledig vergoed :?:
:shock: aangestoken?
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Gebruikersavatar
michaelbaken
Member
Member
Berichten: 216
Lid geworden op: ma dec 04, 2006 12:32

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

ma sep 14, 2009 20:58

yep
Alfa Romeo 155 WB V6
Alfa Romeo 155 WB 16V
Alfa Romeo 155 SB V6
www.alfa155club.nl
BURNOUT

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5583
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

di sep 15, 2009 08:15

@ Leo, ik verwijt niemand iets hoor , behalve dan de held die jouw schade veroorzaakt heeft en geen ruggegraat heeft, en mensen die niet goed lezen wat iemand schrijft en daar allerlei onzinconclusies aan gaan hangen (is een algemene opmerking, gebeurt op alle fora). Ik probeer wel eea te relativeren, is ook gezonder.
Waarborgfonds is altijd zo`n geemmer, doe ik niet meer aan. Even ter relativering: dit soort doorrijdschades heb ik gemiddeld 1 x per jaar over de afgelopen 10 jaar. de ene keer erger dan de andere, meestal bumpers met parkeerschades, of deuren die keihard de zijkant in geramd zijn, je weet wel van die lekker scherpe putten meestal precies op een profiel in d ekoets.. Die van Jeeps met bull bar zijn de leukste... :?
Meestal spaar ik even op en dan gaat het werk in 1 keer.

Blijft altijd k-l-o-t-e maar het schijnt bij de huidige maatschappij te horen.
Sterkte en succes met de afwikkeling
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Donleo

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

ma sep 28, 2009 15:12

Ik heb een en ander ingediend en ja het zal niet meevallen wat vergoed te krijgen en daarbij heb je 250 euro eigen risico begreep ik. Maar je moet wat he.

Een en ander is extra zuur omdat hij net hersteld was en ik er dus nog geen dag in had gereden. En ja degene die dat gedaan heeft die bezit niet eens een ruggegraad denk ik. Ik had gehoopt via dit medium dat de persoon zich nog via een PB aan mij zou melden al was dat niet echt te verwachten. En aangezien het druk was die dag zou toch iemand wat gezien moeten hebben. Dat was ook zo maar door het briefje heeft men daar dus verder niet op gelet.

Terug naar “Het Forum Café”