het is een bekend verhaal, elke stap die je doet moet mooier, beter, sneller, bruter, exclusiever, etc...
de hobby begon toen ik een brommer wisselde voor een 33 1.3S, leuke wagen met een fantastisch geluid, via een 1700cc 8V naar de 16V QV gegaan. Mijn QV is een vd bekendere 33's in NL geweest, mede omdat hij in een aantal tijdschriften en meerdere jaren op de SCARB poster heeft gestaan... Via een waanzinnige Giulia min of meer over gegaan op de 75's... Achterwielaandrijving, dat was natuurlijk een klap kicker... Met wat TS-jes kwam na een tijdje toch een V6 en wel een QV... Heerlijke reis wagen waar ik in korte tijd waanzinnig veel km's mee maakte (zowel dwars als rechtuit

Maar toen kwam er iets op mijn pad, naast de F40 mijn droom auto... De delta evo, niet een gewone integrale maar een echte EVO... In een opwelling van verstandverbijstering direct gekocht. Deze kans kon ik niet laten schieten... Hij was van een maatje van me die er geen tijd meer voor heeft, dus een vriendschappelijke prijs gemaakt en de deal was binnen een minuut gedaan!

(hier staat ze dan, achter mijn 600 rr.....)
Tja, toen gaan nadenken. Met een delta in de schuur, andere hobby de honda cbr 600rr er naast was misschien een Mito QV toch wel iets te gek (financieel gezien)... Dus voor het geld nu maar een ibiza vd zaak, ook geen onaardige wagen om eerlijk te zijn... Maar jongens, als ik thuis kom en ik snuif weer 3sec de lucht van mijn EVO op in de schuur dan maakt het mij niks uit wat ik dagelijks moet rijden...
Dan de grote vraag, waarom ik nog op het alfa forum ben, tja met veel posts ben ik jaren lang vrij actief geweest hier. Veel mensen kunnen helpen, dingen kunnen verkopen maar ook geholpen door andere en spullen kunnen kopen.... En zo af en toe eens slap lullen maar ook nieuwe vrienden maken... ETC ETC!
Mijn idee is ook dat elke alfist een zwak heeft voor een delta en zeker een EVO. Maar voordat ik hier op een alfa forum een project topic start over mijn evo vraag ik het toch nog eventjes.. (want eigenlijk kan dat niet, gevolg kan zijn dat we ineens veel meer andere merken hier op het alfa forum krijgen.. Andere kant is wel dat er redelijk wat techniek overeenkomt met een 155Q4 en dat ik waarschijnlijjk wel de nodige vragen hierover ga stellen...) Ik wacht de uitslag van de Poll eerst maar af!
(Poll is 41 tegen 6 na 1,5 dag, omdat er dus mensen tegen zijn en na goed overleg met de mods zal ik mijn delta project in het cafe houden)