De dag begon voorspoedig , geen files en niet aangehouden in Belgie

Had direct mn contact uit-en terug aangedraaid (niet slim maar dan hield t geklapper tenminste op..)
Enfin , ik uit de auto en voorzichtig er eens onder gekeken: niks bijzonders te zien in eerste instantie .Ik hoopte op een losse uitlaat oid die tegen de bodem sloeg maar iets zei me dat dit het niet ging zijn...
Terug ingestapt en gestart, ditrect dat gebonk weer!!! Aha iets wat met de motor mee loopt onder de auto: de aandrijfas...!!!
Met wat kunst-en vliegwerk de auto rijdend gekregen (als de koppeling volledig aangegrepen was hield het gebonk op als je niet te bruusk het gas indrukte of losliet). Dus in zn 2e met 30 p/u over vlucht strook naar een benzine pomp (ong 1500 meter verder)
Daar op de parking de auto op de krik gedraaid en met mn nette kleren (ja die heb ik!) onder/naast de auto gaan liggen (had o toeval het zaklicht mee om de gtv racer te kunnen bekijken in schemerige condities)
Als snel bleek mn laatste diagnose goed; de 2 bouten waarmee de bak aan de bakrubbers zit (bij de hulpkoppelingscilinder) waren er allebei uit en derhalve hing de bak op het subframe van de dion as...!!!
Hmmmmm: wat nu? De verkoper van de gtv maar gebeld; die me heeft gesleept

90 op de brug en een van de 2 bouten (die nog rustig in een gootje van het subframe lag) er terug onder gefrunnikt>zelfborgend moertje erop>klaar!
Nu het aardigste van alles: Kostte niks, dus::: TOYOTA SPECIALIST/DEALER LOUIS PETIT IN ULESTRATEN BEDANKT!!!!!

Toen de gtv racer: Had al enkele foto's mogen ontvagen via de mail en de eigenaar had m vluchtig beschreven door de telefoon.
Eenmaal in de schuur waar ie stond zag ie er op het eerste gezicht echt goed verlopen uit; hij was dan ook al 3,5 jaar niet buiten geweest of gewassen oid .Stof erop en een hoop giulia delen lagen erop gestapeld.De motor kregen we niet aan het lopen zo 1/2/3. Hij ging wel rond.
De koets is een lappendeken van gelaste plaatjes en bijgewerkte plekken, je kan echt zien dat ie enkel voor de stevigheid dichtgelast is, niet netjes dus. Maar dat was me al verteld door de eigenaar.
Maar al met al was ie niet kaas verrot (nog wel wat blazen die aangepakt moeten worden) maar ik denk dat een vers lakje wonderen doet voor het uiterlijk van t machien.
Hij is verlaagd, met gele en rode koni's, heeft verse remtangen achter en rondom nieuwe blokken (Ds3000).
Ook zit er een gelaste zelfbouwkooi in.
Bij de koop zaten nog 6 velgen met Dunlop slicks en een TS bak met sper .
Hoop er binnenkort meer foto's van te kunnen plaatsen en tzt een topicje voor te starten in 'projecten'...
Grtz, fRank