In "dagblad de Limburger" staat elke vrijdag een rubriekje "mijn auto" waar een lezer verteld over zijn auto, vaak een wat oudere liefhebbersauto zoals NSU Ro80, R4, Fiat 500, Ford Tbird 1975 of een Mercedes maar ook bijvoorbeeld onlangs een modernere Honda Accord Coupe V6. Ik had mij hiervoor aangemeld met mijn Sud en de journalist was enthousiast. Bij mij op bezoek heb ik 'm overladen met verhalen, anekdotes, folders, boeken, 35 jaar Autovisie artikelen, foto's en last but not least een testrit waarbij hij op enige momenten erg stil werd met de handen op het dashboard geklemd. Maar hij besloot dat het de moeite waard was er een groter artikel aan te wijden ipv de rubriek 'mijn auto". Helaas bleek dat er toch erg veel (leuke) dingen weggelaten moesten worden, ik had 'm een cd rom met foto's uit mijn illlustere Sud verleden meegegeven maar ja, het is nu al een artikel van 3/4 pagina, helaas. Toch een leuk stukje voor de leek om te lezen en ome Sjra zal tante Toos opkijkend uit de krant tevreden vertellen dat toch een goede beslissing van hem was toen om weer een Kadett te kopen.
Deze krant heeft nu een online editie zoals de Telegraaf, tijdelijk gratis toegankelijk:
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006/2/ ... pagina.php (vergeet niet te klikken op het oranje kadertje links onder)