Ciao Alfisti,
Ik wil een oude koplamplens opnieuw laten verchromen (APK afkeur). Wie heeft hier ervaring mee en weet waar ik dat goed kan laten doen?
Bvd!
AlfaNord laat dat in Maastricht doen BeatrixhavenHeb het er een keer met ALFA NORD over gehad hij had of heeft een adres er van.
Wat bedoel je precies? De reflector is toch altijd chroom en het glas of de lamp geel? Of vergis ik mij nu zo?Dan ben ik heel benieuwd of ze het ook in het geel kunnen![]()
wie o wie![]()
grt rogeralfa
Ik denk inderdaad dat ik mij vergisWat bedoel je precies? De reflector is toch altijd chroom en het glas of de lamp geel? Of vergis ik mij nu zo?
Ik heb uit goede bron vernomen ( mijn manneken dus ) dat er toentertijd wel degelijk gele spiegels waren . maar hoe of wat ...Misschien ne keer aan meneerke Carello vragenWat bedoel je precies? De reflector is toch altijd chroom en het glas of de lamp geel? Of vergis ik mij nu zo?Dan ben ik heel benieuwd of ze het ook in het geel kunnen![]()
wie o wie![]()
grt rogeralfa
Niet dus...Vergulden geeft natuurlijk ook geel , maar dat zou wat te veel poetsen worden vrees ik![]()
Niet dus...Vergulden geeft natuurlijk ook geel , maar dat zou wat te veel poetsen worden vrees ik![]()
Koper moet je poetsen, goud niet
Dat je moet je me dan bij gelegenheid eens doorgeven !
Wij hebben trouwens een erg goed adreske , maar het is wel in Dendermonde - Belgie![]()
![]()
Kristal
Hoe haal je dat glas er dan zonder breken vanaf? Verwarmen met een feun?Zelf haal ik goeie glazen van lampen met verrote reflector er altijd af voor het geval er eens een glas kapot gaat (steenslag ofzo).
Eruit snijdenHoe haal je dat glas er dan zonder breken vanaf? Verwarmen met een feun?Zelf haal ik goeie glazen van lampen met verrote reflector er altijd af voor het geval er eens een glas kapot gaat (steenslag ofzo).