Pagina 1 van 2

Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: vr dec 30, 2005 22:55
door Selespeed
Zet je speakers hard aan om het echte bioscoop gevoel te krijgen en speel dan bijgaande Trailer af.

Het is niet echt wat je verwacht, maar.....






.... WOW!

http://www.machinewarriors.com/video.ph ... =undefined

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: vr dec 30, 2005 22:56
door Bert-155
=D> Mooi gemaakt!!

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: za dec 31, 2005 09:18
door AlfettaOwner
Geen alfa's :?
Past beter in cafe..

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: za dec 31, 2005 09:45
door alfaromeocars
Cool !!

Re: RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: za dec 31, 2005 11:22
door Kosta
Geen alfa's :?
Past beter in cafe..
:?: Gaat over de Brera of is dat ook al geen "echte" Alfa meer :?:

Re: RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: za dec 31, 2005 17:15
door Gtvco
Geen alfa's :?
Past beter in cafe..
:?: Gaat over de Brera of is dat ook al geen "echte" Alfa meer :?:
Da's toch een GM/Fiat???? :jumping:

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: za dec 31, 2005 20:54
door bertonejaap
Januari 2006 duurt niet zo lang meer? :jumping:

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: zo jan 01, 2006 13:28
door bert
Op het moment bestaat Alfa Romeo niet dus wat is het eigenlijk??? Montezemolo heeft begin maart 2005 uitgesproken dat Alfa Romeo haar eigen R&D in Arese moet behouden maar een dag na de afkoopsom van GM heeft men alle ideeen van tafel geveegd.

Hulde voor het geweldige hoofdartikel in het KB en geeft eens te meer aan dat het voorbestaan van Alfa Romeo vaak onder druk heeft gestaan maar dankzij
de sportieve spirit is men immer teruggekomen met fraaie/aparte en technisch interessante auto's. De Brera is dat in mijn ogen...niet. Veel dure, ingekochte materialen en onderdelen dat aan elkaar is gelast en geknoopt maar het is geen geheel. Alleen het gewicht geeft al aan dat men geen consessies heeft gemaakt maar sterker dat men niets anderen leveren kan als het platform en alle technische oplossingen oorspronkelijk zijn bedoeld voor een nieuwe Saab 9-5/Opel Senator etc. Had men aan Alfa Romeo de opdracht gegeven om voor de Brera naar eigen inzicht onderdelen in te kopen en men bijvoorbeeld een Nissan 350Z platform had ingekocht en daar de GMV6 had ingebouwd, benadert men in mijn ogen meer wat een Alfa Romeo zou moeten zijn.

Hopelijk heeft Kalbfell een plan aan elkaar gesmeed waar Alfa Romeo en Maserati fuseren en in de 21ste eeuw beide merken er iets toe doen.

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: zo jan 01, 2006 17:24
door AlfaTony
Het lijkt wel of het een nieuw spel is voor de PS2.

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: vr jan 27, 2006 19:12
door Selespeed
Na de teaser, nu de movie:

Klik mij

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: vr jan 27, 2006 19:28
door bertonejaap
hele mooie movie is echt de moeite waard

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: vr jan 27, 2006 20:26
door kees artc6
Petje af, mooi gemaakt ! 8)

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: vr jan 27, 2006 20:29
door Bert-155
=D>

RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: vr jan 27, 2006 21:10
door boerguus
ja dit moet ik ook beamen
schitterend zeg

Re: RE: Het enige dat ik kan zeggen is WOW!

Geplaatst: vr jan 27, 2006 23:11
door Rainier155
Op het moment bestaat Alfa Romeo niet dus wat is het eigenlijk??? Montezemolo heeft begin maart 2005 uitgesproken dat Alfa Romeo haar eigen R&D in Arese moet behouden maar een dag na de afkoopsom van GM heeft men alle ideeen van tafel geveegd.

Hulde voor het geweldige hoofdartikel in het KB en geeft eens te meer aan dat het voorbestaan van Alfa Romeo vaak onder druk heeft gestaan maar dankzij
de sportieve spirit is men immer teruggekomen met fraaie/aparte en technisch interessante auto's. De Brera is dat in mijn ogen...niet. Veel dure, ingekochte materialen en onderdelen dat aan elkaar is gelast en geknoopt maar het is geen geheel. Alleen het gewicht geeft al aan dat men geen consessies heeft gemaakt maar sterker dat men niets anderen leveren kan als het platform en alle technische oplossingen oorspronkelijk zijn bedoeld voor een nieuwe Saab 9-5/Opel Senator etc. Had men aan Alfa Romeo de opdracht gegeven om voor de Brera naar eigen inzicht onderdelen in te kopen en men bijvoorbeeld een Nissan 350Z platform had ingekocht en daar de GMV6 had ingebouwd, benadert men in mijn ogen meer wat een Alfa Romeo zou moeten zijn.

Hopelijk heeft Kalbfell een plan aan elkaar gesmeed waar Alfa Romeo en Maserati fuseren en in de 21ste eeuw beide merken er iets toe doen.
Met alleen mooie en technisch interesante auto's ben je er tegenwoordig niet meer.... aangezien de groep liefhebbers te klein is, en deze groep sowieso amper nieuwe alfa's koopt, moet Alfa zich ook op de rest richten om het hoofd boven water te houden.
Dat houd in dat er meer eisen gesteld moeten worden om de auto op hetzelfde niveau te krijgen als de concurentie, en dat betekend ook dat er concessies gedaan moeten worden zoals gezamelijk onderdelen inkopen, bepaalde onderdelen samen ontwikkelen etc etc.
Misschien moeten sommige mensen zich maar is afvragen waarom alfa in de positie zit waar ze nu zitten, want dat ligt mijn inziens aan 2 factoren, namelijk aan Alfa zelf (slecht imago, slechte marketing, slechte service) als aan de potentiele kopers (nieuwprijs te duur, alleen 2e hands kopen, te bang om een alfa te kopen (en ja die zijn er)).

En wat betreft Kalbfell, hij heeft goed werk gedaan maar hij heeft ook 1 hele stomme fout gemaakt, namelijk zijn uitspraak in de pers dat de levering van de alfa 159 uitgesteld werd vanwege kwaliteitsproblemen.
Dat was een enorme marketingsblunder, waarmee je gelijk alle oude verhalen en vooroordelen bij de 'niet alfa rijders' weer naar boven haalt.
Kalbfell is daarom dus ook heel snel door de italianen "weggepromoveert" naar Maserati...