Gebruikersavatar
Performa
Guru
Guru
Berichten: 1190
Lid geworden op: di dec 18, 2007 01:11
Locatie: Antwerpen

Re: Oude Alfa's in't wild in Italië

ma aug 21, 2017 22:00

Telt een winkelcentrum op heilige grond(Arese) ook als in het wild?
Afbeelding
->146<-->GTV6<-->75<->MiTo<-->159SW<-->'66 Giulia TI<-

basman0707
Newbie
Newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: vr jul 08, 2016 09:19
Locatie: Arnhem
Contacteer: Website Facebook

Re: Oude Alfa's in't wild in Italië

wo aug 23, 2017 13:56

Wij zijn een week aan het Ortameer, een week aan de Ligurische kust en een week aan het Idromeer geweest. Met name aan het Ortameer wel wat leuke dingen gezien: een Giulia Sprint GT nog met de blikken grille, een Prugna Giulia Super, diverse spiders etc. Automobiel hoogtepunt van de week was echter geen Alfa maar een Siata Daina, zomaar in het wild!

In Ligurië is me niet zoveel opgevallen, behalve een zwarte Nederlandse 916 Spider. Aan het Idromeer (sowieso héél rustig daar) een Duitser met eveneens een 916 Spider maar dan een Novitec uitvoering.

Het Alfistische hoogtepunt was bewaard voor de terugweg: op de Berninapas zijn we twee (2!) 8C Spiders tegengekomen! Hoe klein is die kans.... Eén van de twee was onderdeel van een groepje met o.a. een Gallardo, Ferrari 348 en een paar Maserati's, de ander reed in zijn eentje. De Berninapas is sowieso een aanrader voor wie niet wil aanschuiven in de files rond Milaan, Como, Gotthardtunnel etc. Prachtige route en populair voor 'liefhebbersauto's'.

Groeten,

Bas
Bijna vergeten (maar ze zijn dan ook niet oud en vallen dus eigenlijk buiten het topic): een 4C op de Mottarone in week 1, en in Ligurië nogmaals een 4C en bij een huis in Finale Ligure een Giulia Quadrifoglio èn een Stelvio.

Gebruikersavatar
RoyvdStad
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 875
Lid geworden op: do jul 03, 2008 16:53
Locatie: Kranenburg (Dld) - Corfu (GR)

Re: Oude Alfa's in't wild in Italië

do jan 03, 2019 20:41

Ik rij er meerder keren per jaar door heen, van noord naar zuid maar het aantal oude Alfa's blijft mij tegen vallen helaas.

Wanneer ik met de 916 Spider rij krijg ik wel veel leuke reacties.
Bentley Continental T
Rover 827 Sterling Coupe
Range Rover Voque
Jaguar XJ6
MG ZT-T
Mercedes E55 AMG

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”