Pagina 1 van 1
Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: vr nov 11, 2005 22:53
door MiaGiulia
Recentelijk op bezoek geweest in Kaapstad. Na aankomst even een wandelingetje gemaakt om de benen weer te strekken na een langdurige zit in het vliegtuig.
Na 200 meter komt mij al een GTV 2000 tegemoet rijden. Je begrijpt het al ik voelde mij gelijk thuis. Echter de koek was nog niet op want het volgende bod zich ook nog aan,
Alfa 6 geparkeerd langs de boulevard, komt men zelfs in Italië hoogst zelden tegen. Alfa Sud (oud type) Giulietta (type 116) en op de weg terug naar het hotel nog een Bertone maar nu een 1750 GTV 2e serie.
Naast deze klassiekers ook veel recente Alfa’s gezien in diverse uitvoeringen t/m GTA aan toe. Al met al toch wel een erg hoge score voor een zondagse wandeling en toch iets wat ik niet had verwacht aan te treffen in Kaapstad.
Saluti,
RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 08:30
door berlinista
In ZA was (IS?) zelfs een assemblagelijn. Er werden erg veel Alfa's verkocht, en als je regelmatig bv op AlfaBB komt, en zo her en der het internet afstruint zal je zien dat het er barst van de liefhebbers. Veel boeiende racewagens te vinden daar...
Rik
RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 09:14
door Egbertone
Yep... zijn best wel Alfaliefhebbers in ZA te vinden hoor!
Ze waren ook behoorlijk enthousiast over de 147, zie onderstaand stukje
Alfa Romeo 147 is nommer een vir elegansie
21-06-2002
In die motorwêreld is dit deesdae die mode om eksotiese name aan nuwe modelle te gee.
In 'n onlangse inligtingstuk van Renault word die metode om by 'n naam vir 'n nuwe model uit te kom, in detail aangetoon.
Hoofsaak is dat die naam iets van die karakter van die voertuig moet weergee, redelik maklik uitgespreek moet kan word en dat dit universeel aanvaarbaar is bedoelende dat die woord nie 'n skelnaam of banaliteit in een of ander taal moet wees nie.
'n Ander metode is om net 'n nommer aan 'n nuwe reeks te gee; ouer lesers sal onmiddellik weet dat 203, 403 en 404 geëerde 'name' is wat net by Peugeot kan tuishoort en 3-, 5-, en 7-reekse sinoniem met BMW is.
Dieselfde geld vir Alfa; 147, 156 en 164 is sinoniem met die blitsige modelle wat Alfa Romeo ver-vaardig.
En in die geval van Alfa is die agtervoegsel 'GTV' van belang: 'V' staan vir Veloce, oftewel spoed.
In Suid-Afrika beteken '147' 'n stylvolle tweedeurmodel met 'n blitsige 1,6 of 2,0 liter enjin met twee vonkproppe en vier kleppe per silinder en het hierdie modelle in 'n kort tydperk omtrent ikoon-status verwerf.
In Europa is daar egter ook vierdeurmodelle met dieselenjins beskikbaar en ding hulle mee met die Golf TDI's.
Op die plaaslike mark is dit egter ongehoord om so 'n vergelyking te wil maak.
Die Alfa is nou maar eenmaal 'n motor wat weens sy karakter gekoop word en nie vir elke dag se karweiwerk nie.
Die Alfa volg die moderne neiging van retro-stilering, so 'n teruggryp na die verlede en die herlewing van uitstaande modelle uit die jare vyftig en selfs vroeër.
Die bonkige neus met sy smal, chroom rooster getuig hiervan en laat hom dadelik uitstaan tussen die amper vormlose ontwerp van al hoe meer motors wat amper almal dieselfde lyk.
Die rooi toetsmotor - die enigste kleur wat werklik by 'n Alfa pas - het weer eens wederhelf se hart gesteel.
Sy glo vas dat die Italianers daardie iets ekstra het as dit kom by styl.
Indrukwekkend
Die volledig toegeruste binne-ruimte, sitplekke, ligging van die kontroles en uitleg van die instru-mente getuig van deurdagte ontwerp.
Onder die enjinkap is die verrigting van die viersilinder 2,0 liter enjin net so indrukwekkend: 110 kW teen 6 300 opm en 181 Nm teen 3 800 opm hoort tuis by hierdie hoë-verrigting koepee.
Hierdie krag word verder oorgedra deur 'n semi-outomatiese 5-gang Selespeed ratkas wat die Alfa tot 'n maksimum snelheid van 205 km/h in staat stel.
Maar alles kan nie net lofliedere wees nie; hoewel die wakker 2-liter enjin vir oorgenoeg op-winding sorg is die werking van die Selespeed-ratkas nie altyd wat van 'n sportiewe motor verwag word nie; myns insiens is die tydperk wat tussen ratwisselings verloop te lank.
Ongelukkig is die handrat wat standaardtoerusting in die kleiner 1,6 liter-uitgawe is - nie op die 2 liter-uitgawe beskikbaar nie.
Ook is die suspensie aan die ferm kant - wat vergeef kan word omdat die motor op die ou end tog ook 'n sportmotor is.
Verder was die snelheidsmeter in daglig nie altyd duidelik leesbaar nie; in die nag, met die paneelligte aan, was dit veel beter.
Maar die gevaar bestaan dat 'n man (of 'n vrou) makliker helder oordag 'n spoedkaartjie kan kry weens 'n 'instrumente-leesfout'!
Mense wat individualiteit, styl, padhouvermoë en werkverrigting hoog aanslaan, sal met vreugde die tjek vir R191 780 by 'n uitgesoekte Fiat handelaar - in ruil vir 'n klassieke strydros - uitskryf.
RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 09:41
door KAS
Je gaat me toch niet vertellen dat je de camera niet bij je had zeker?

RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 10:31
door Dinky Boy
RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 10:34
door alfa6
In Zuid-Afrika is de GTV6 als 3 liter gebouwd.
De fabriek stond in Uitenhage, Oost-kaap.
De Alfa6 heet er "Alfa 119i", ze zijn er bij mijn weten echter niet gebouwd.
De modellen zijn rechts gestuurd.
Wie heeft meer trivia?
Chris
RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 11:05
door Dinky Boy
Van
www.autocluster.co.za :
1948
East London is chosen as the location for Car Distributors Assembly (Pty) ltd (CDA) to assemble various marques, including Nash, Fiat, Renault, Alfa Romeo, Jaguar, Auto Union, DKQ, Land Rover, Hino, Prince and Commer.
1962
Alfa assembly starts at CDA.
1967
The assembly of Alfas moves to Datsun's Rosslyn plant.
1969
Alfa introduces the Berlina.
1973
Alfa Romeo SA builds new assembly plant at Brits, and opens new head offices in Sandton.
Alfa opens factory at Brits, and begins building the Alfetta.
1975
Alfa launches the Alfasud.
1979
Alfa launches the Giuletta in South Africa.
1983
Ford SA invests a further R11 million and designs and develops the Bantam and Sierra, Alfa the Daihatsu Charade and the Alfa 33. Ford SA ceases production of Cortina after selling more than 303,000 in South Africa.
1984
Alfa Romeo SA is granted the exclusive Pirelli tyre franchise. Alfa Romeo suffers on account of the financial troubles of the parent company in Italy.
1985
Alfa Romeo announces plans to close operations in South Africa.
RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 11:13
door bert
Met name in de UK rijden nu vele ex-Zuid-Afrikaanse Alfa Romeo's. Alfa's komen uit gunstig klimaat en zijn rechtsgestuurd en dus aantrekkelijker als een Italiaanse klassieker importeren. Ik heb weleens in C&S mogen lezen dat ze zelfs beter gebouwd zijn.
RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 12:43
door Supertone
Ik was twee jaar geleden op rond reis in zuid-afrika en toen kwam ik in de middle of the rimboe een punt gave 1750 coupe tegen!
RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 12:48
door RG
RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 18:52
door Alessandro
halleeeee zeg, dit lijkt wel het paradijs!

(Nee, ik heet geen Adam

)
Dat soort auto's kom je hier dus hoogst zelden in het wild tegen.

RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: za nov 12, 2005 21:50
door Schaapm
De 2600 Berlina werd ook gemaakt in Zuid Afrika. En volgens mij gebeurde dat in een Mercedes assemblage hal, maar dit weet ik niet voor de volle 100 % zeker. Wanneer je een giulietta van de 101-serie wil scoren, dan kan je daar ook nog wel redelijk goed terecht. Ik sprak eens een Engelsman die uit Zuid Afrika een nieuwe krukas van een 2600 op de kop had getikt voor een fles whiskey....Lang nie slech nie!
RE: Kaapstad Zuid Afrika >> Alfa city?? <<
Geplaatst: ma nov 14, 2005 12:12
door Ezin Rossi
Was vorige week twee dagen in Kaapstad...
In Long Street op 50 meter afstand van elkaar twee Spiders (een Duetto en een Tronca), waarvan er 1 wel een beschadigde neus had... Verder wat modernere Alfa's (Fiat's) gezien.
Overigens, in India geen Alfa's, in Australië ook wel wat liefhebbers...