Niet echt helemaal waar van G, ik zit zelf aan de andere kant van het buro met de schadeexpert. Je moet in nederland nog altijd schadeloos gesteld worden dus voor het geld dat je krijgt moet je een gelijkwaardige auto kunnen kopen. En die mannen zijn natuurlijk ook niet gek en kijken naar de marktwaarde van de auto en houden er echt wel rekening mee of je auto van de dealert vandaan komt of van een handelaar, er word in de waardebepaling zelfs dingen meegenomen als recente reparatie en onderhouds rekeningen. (moet je wel kunnen overleggen natuurlijk)Volgens mij, en mijn Unive verzekering is alles met wielen all-inclusiv te verzekeren.
Al is het in jou geval wel verstandig om een taxatie te overleggen daar de dagwaarde
van een dergelijk voertuig igv totaal loss (lees vlieg op je raam) een knaak en een bounty bedraagt,
aldus de schade expert die komt voorlezen uit de zaterdagtelegraaf
(lees......... ikleesvooruiteurotaxenalleswaternietmeerinstaatisschrootmaardanwelvoordehalveschrootprijs)
Het klinkt een beetje bot maar ik ben door heel veel schades en nog wat schande wijs....en arm geworden
Geldt deze ook bij Scrabble?ikleesvooruiteurotaxenalleswaternietmeerinstaatisschrootmaardanwelvoordehalveschrootprijs
Ik weet niet maar dan had vanG de eerGeldt deze ook bij Scrabble?ikleesvooruiteurotaxenalleswaternietmeerinstaatisschrootmaardanwelvoordehalveschrootprijs
Dat is idd wel handig
@vanG daarom zeg ik je moet iemand bij het schadebedrijf hebben zitten die wel een beetje zijn best voor je doet.
die thema had je toch expres in mekaar gereden zodat je van je vrouw een 166 mocht kopen.@GiuliaCorse
Het klopt wel wat jij zegt, maar je moet zelf wel praten als brugman om er een schappelijke prijs uit te slepen.
Toen ik mijn Thema turbine onder lijn 4 doorfrommelde, heb ik de "SL-opel astrant expert"
tot 2X terug moeten sturen om tot een reëel bedrag te komen.
Hij was teneinde raad langs gegaan bij de "Thema vraagbaak" van de Lanciaclub.
Dus vandaar dat ik zeg: met een taxatie achter de hand heb je al dat gelul niet zo.