alfadragon
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: Alfasud eigenaren topic, het vervolg

wo okt 17, 2018 22:40

@alfadragon. Hartelijk dank voor de info
Graag gedaan. Doe het graag voor een sud-topic. :thumbs:
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

http://www.alfaromeo105.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (ook leuk)

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 19, 2018 17:01

Beste sud(isten),
Ik ben enkele weken geleden begonnen met het uit elkaar halen van mijn eerste auto, een sud QO van 82. Gekocht in 1986 van de eerste eigenaar en na ruim 20 jaar stilstand/wegroesten krijgt mijn eerste alfa liefde een nieuw leven. Inmiddels is het bij de straler, de auto is helemaal gestript! Roest is niet fijn.
Ik wil graag een project projecten topic starten, echter blijf ik het lastig vinden om plaatjes te laden. Ergens is het beschreven hoe dat moet. Tips zijn welkom.
Hey Doc
Super gaaf dat je de Sud terug brengt! 1989 stonden onze Suds naast elkaar op het schoolplein. Volgend jaar is dat 30 jaar geleden :D . Reünie in 2019? Lukt dat?
Groetjes Michael
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Dr Zagato
Junior Member
Junior Member

wo okt 24, 2018 09:28

Beste sud(isten),
Ik ben enkele weken geleden begonnen met het uit elkaar halen van mijn eerste auto, een sud QO van 82. Gekocht in 1986 van de eerste eigenaar en na ruim 20 jaar stilstand/wegroesten krijgt mijn eerste alfa liefde een nieuw leven. Inmiddels is het bij de straler, de auto is helemaal gestript! Roest is niet fijn.
Ik wil graag een project projecten topic starten, echter blijf ik het lastig vinden om plaatjes te laden. Ergens is het beschreven hoe dat moet. Tips zijn welkom.
Hey Doc
Super gaaf dat je de Sud terug brengt! 1989 stonden onze Suds naast elkaar op het schoolplein. Volgend jaar is dat 30 jaar geleden :D . Reünie in 2019? Lukt dat?
Groetjes Michael

Hey Michael,
Ja auto is terug van de staler...... :jumping: ZIet er niet best uit maar we gaan door.... Ik hou je op de hoogte vriend.
Groet Halil
Alfasud QO van 1982, JZ 1300, Alfetta GTV 2.0, Alfetta GTV 2.5, BMW 645 CI cabrio, Audi Q7 4.2

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 26, 2018 07:59

Hallo Halil!

Wat een goed nieuws :thumbs: :thumbs: :thumbs: . Succes met het herstel en de opbouw. En we zijn natuurlijk benieuwd naar foto's..
Hou me zeker op de hoogte en ik zie uit naar een gezamenlijke meeting :D
Fijn weekend!
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”