Mazzelaar.
Ik moest ook mijn 75 TS uit 1990 APK laten keuren maar dat verliep niet zo vlot.
Ik moest namelijk terugkomen iv.m. een kapotte stadslichtlampje li-voor en versleten achterbanden.
Dat lampje kan ik nog begrijpen : elektriciteit en Alfa gaat natuurlijk niet goed samen .
Maar die versleten achterbanden daar snap ik natuurlijk helemaal niks van.![]()
![]()
Toen maar naar huis gereden , twee andere wielen achter gemonteerd en een nieuwe lampje en toen was het goed
Ja,de garage moet dan wel een monteur in dienst hebben die in bezit is van apk papieren maar bijna iedere garage heeft die wel in dienst.Kan de APK keuring gewoon bij een dealer gebeuren in NL?
Wij moeten steeds naar de "zeer objectieve" autokeuring rijden, waar ze enkel maar die keuringen doen
Niet alleen de dealer, ook andere garagebedrijven.Kan de APK keuring gewoon bij een dealer gebeuren in NL?
Wij moeten steeds naar de "zeer objectieve" autokeuring rijden, waar ze enkel maar die keuringen doen
Waarom staat dat objectieve tussen aanhalingstekens? Ik trek hieruit de conclusie dat dat dus niet zo objectief is als het zou moeten zijn?Kan de APK keuring gewoon bij een dealer gebeuren in NL?