kroehlur

RE: Alfa Squadra forum?? Is dat leuk??

ma jan 10, 2005 09:33

B.. is ook tamelijk geinteresseerd in hun oude spul. Je kan vlgs. mij al je onderdelen nog bij de dealer halen via hun Mobile Tradition programma. Merc ook een beetje. Waarom Alfa niet? Vlgs. mij omdat ze in Italie niet zo veel hadden aan oude wagens tot niet zo lang geleden.

Gebruikersavatar
sudman1500
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 662
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 10:02

RE: Alfa Squadra forum?? Is dat leuk??

ma jan 10, 2005 10:01

Die houding van Alfa is al enige jaren zo. Sinds het succes van de 156 (en 155 in NL), zijn de heren een beetje de realiteit (en het verleden) uit het oog verloren. De jaren dat je blij kon zijn om ueberhaupt een klant in je showroom te krijgen zijn nog niet zo heel lang geleden. En Alfa moet het het toch met name van liefhebbers hebben, want lease-wagen rijders zijn over het algemeen net zo trendy als een leasecontract lang is. Dus die stappen ook zo weer over op iets anders, en wat blijft er dan over??

Alfa heeft op dit moment niet het grote onderscheidende vermogen om een sterke concurrent te zijn voor andere merken. Je moet dan toch de liefhebbers te vriend houden.

En een goede handelaar kijkt iets verder dan de komende week. Die probeert iemand over de streep te halen ook een nieuwer produkt te kopen, al is dat pas (veel) later

De houding die Alfa 2 jaar geleden op de RAI toonde was beneden alle peil, met hun VIP rooms e.d. Maakt mij echt niet rouwig dat ze er niet meer bij zijn.

Veel dealers (niet alleen Alfa) tonen een zelfde houding. Kom je met een oud 'barrel' aanrijden, zien ze je niet eens staan of sturen je ze gelijk naar de zolder met de mededeling dat daar de occassions staan :(

Lijkt mij in deze tijd geen goede trend...

Groet Sudman
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

puffe004

RE: Alfa Squadra forum?? Is dat leuk??

di jan 11, 2005 08:06

Ik kan mij met beide alfa's niet aanmelden. De giulia kan ik nog begrijpen maar de 156 van bouwjaar 2000????
Kan ook geen mail adres vinden,om evt een mailtje te sturen

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”