ma mei 25, 2009 10:28
Dat vond ik ook bij de 146. Het eerste wat ik toen dus gedaan heb is de remmerij aanpassen naar wat sportiever gebruik. Oftwel andere blokken, schijven en slangen... Lijkt me niet handig om elke 15000 km de remblokken te moeten vervangen en is ook zeer onnodig! Ik vind het persoonlijk zelfs dom als je dan toch weer altijd standaard monteerd, terwijl je het ondermaats vindt...
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs